Inlägg från: zazza79 |Visa alla inlägg
  • zazza79

järfällatråden 9

Hej på er allihopa

Är ny här i  tråden som jag blev jätteglad över.Bor i Viksjö och fick barn för fem veckor sedan, känner däremot inte så många här så det vore roligt att kanske hitta fler mammalediga Viksjöbor =) Ska börja i en föräldragrupp nästa vecka, vet inte riktigt hur bra dom är egentligen men hoppas på att träffa lite trevligt folk och kanske få lite bra info. Någon som har erfarenhetfrån föräldragrupperna på MVC Kvarnen.

Hoppas alla får en trevlig måndag trots lite halvtrist väder

• zazza79

jag bor på Trålargränd, vad kul att vi bor så nära varandra. Hund och barnvagnspromenader låter som en utmärkt ide =) Försöker vara ute och gå så mycket som möjligt nu trots lite halvdåligt barnvagnsväder men det är inget vidare roligt att gå själv i längden.

• zazza79

1975: vi har en blandning mellan alaskan husky och rottweiler. Ja Barytongränd är ju inte långt härifrån, alltid skönt när man slipper planera  bussresor mm =)

LillaBebban: Hej, såg ditt mail. Hoppas det gick bra på kontrollen, skönt att du fått sova lite. Man är ju tacksam för det lilla nuförtiden =)

• zazza79

Lillgrodans mamma: Hej, ju fler desto trevligare =) Jag och min man gav oss oxå på att promenera till vattnet i helgen men vi hade samma problem som er men det var bara att knaggla på och lyfta vagnen där det var som värst haha. Men det är väldigt fint där i alla fall, ska bli mysigt i sommar när man kan uppskatta det lite mer

• zazza79

1975: Håller med dig,på somrarna finns det inget bättre ställe att bo på. Vår är en tik och töntigare hund fårman leta efter, hon kastar sig på marken för små taxar så hon är långt ifrån stöddig =) har ni varit nere i hundgården vid centrum nånting, hon har nämligen lekt med en svart staffe där tidigare .Tänkte om det är er vi stött på då

• zazza79

aha, var fick jag svart ifrån haha men då är det nog möjligt att i träffats redan =) när i februari kommer knodden?

• zazza79

Sara Elisabeth: Hej hej, när du fått ditt barn och haft en första kontakt med BVC så brukar man få en kallelse till en föräldragrupp. Jag fick barn den 13/12 och ska på min första förlädraträff nästa vecka, ska bli jättekul attträffa andra mammor med barn i samma ålder.

• zazza79

åh vad synd att ni ändrade tiden för IKEAfikat, hade gärna följt med annars men har första föräldraträffen då. hoppas på bättre lycka nästa gång =)

• zazza79

hej allihopa

Såg att ni är några stycken som vill börja träna eller redan har börjat. i slutet av april kommer jag sätta igång med några grupper som ska köra mamma boot camp, är träningsinstruktör och har nu även börjat med den här träningsformen eftersom jag själv födde för 6 veckor sen. är det några som är intresserade så är det bara att skicka ett pm till mig. undrar även om det är någon mer här som ska på sin första föräldratrräff på torsdag 13.30?

• zazza79

jättebra att lägga om kosten och det finns ju tusen dieter men glöm inte motionen bar, det är den som sätter fart på viktminskningen och det är en härlig egentid man får =)

Svar på tråden järfällatråden 9