järfällatråden 9
Hej! Jag är nybliven Järfällabo. Flyttade in i Skälby/Barkaby nu i helgen! Vi väntar en liten tjej i slutet på Juli ![]()
Hej! Jag är nybliven Järfällabo. Flyttade in i Skälby/Barkaby nu i helgen! Vi väntar en liten tjej i slutet på Juli ![]()
Tack
Vi flyttade från Bromma, Riksby. Bodde i lägenhet där och letade även hus där, men sen köpte våra vänner hus i Skälby och vi blev förälskade i området. Min man är från norrland och han tycker det känns precis som att bo i norrland igen
Fina hus, härliga grannar och det verkar vara ett lungt och trevlig område (bortsett från det man läste om mord i tidningen idag).
tip - Tack
Japp! Det är vår första!
Hej Järfällabor! Vi får besök norrifrån i helgen och tänkte försöka hitta någon mysig lunch/brunch resturaurang att gå på på lördag. Gärna något naturnära eller kanske nära vatten. Någon erfaren som har ett bra förslag?
Utteröga - spännande med bebbe i sommar! Jag har BF 29 juli
Var bor ni?
Idag börjar min sista jobbvecka... helt galet! Sen ska jag ha semester i 4 veckor i väntan på vår lilla bebis. Det värsta är att jag börjar få lite panik över att vara hemma så länge. Min man är inte ledig och jag är så stor och trött nu att jag inte kan måla och renovera eller påta i trädgården. Känns som att det blir att sitta i en solstol ensam i 4 veckor. Ingen som har semester och ingen annan i min vänskapskrets som väntar barn... känns lite trist.
Ni vana Skälbybor - vad hittar man på i området en soliga dag?
LillaT - låter mysigt! Jag jobbar hela denna vecka, men jag ska hålla utkik efter era träffar så kanske jag armbågar mig in på en fast jag ännu inte har någon bebis och tekniskt inte räknas som en mamma än
Ha en härlig dag i solen tjejer!