Piggelin skrev 2010-10-14 22:36:28 följande:
Ah, det ligger en bit ovanför :) Vet du vart Svea pizzeria ligger? (brukar vara ett "Aha där"

)
Uss, låter inge kul! Jag har varit hemma igår och idag och kommer vara hemma imorrn också med förkylning, men känner att det börjar bli bättre nu. Kanske bra att börja träna lite - bygga upp immunförsvaret. Huvudsaken är ju att du inte har feber och halsont iof.
Jag jobbar inne i stan, tränar, löptränar i vanliga fall. Är barnvakt åt mina syskonbarn i Bålsta eller så är jag bara hemma med sambon och katterna. Du då? Jobbar?
Haha, nej, jag vet inte var den pizzerian ligger heller. Vet bara pizzerian i centrum tror jag.
Ja, mådde mycket bättre i våras och somras när jag tränade och sprang mycket, men efter semestern (då jag dessutom blev gravid och jättetrött) har jag åkt på allt och varit mer eller mindre sjuk hela tiden tycker jag. Måste bli av med den här gräsliga hostan först (hostar så jag nästan kräks) sen ska jag komma igång igen. Har inte haft någon feber sen i går eftermiddag i alla fall. Skönt!
Jag jobbar i Hammarbyhöjden, pendlar ett par timmar om dagen alltså. Jobbar på förskola, med tvååringar just nu (därav alla sjukdomar). Annars umgås jag med sambon och vänner, är mycket ute och promenerar och fotograferar gärna. Har två hundar , men de bor hos mina föräldrar på landet så jag inte vill sätta dom i en liten lägenhet när både matte och husse är borta 10h per dag :)
Mysigt att vara barnvakt!