• MiaEd

järfällatråden 9

Att bero på allt och ingenting så hittade jag ett grått hårstrå idag. Jag är 22 år. Ett grått hårstrå, det är KATASTROF!! 

Jag har haft en hårfärg ståendes i badrummet i 1 vecka, fan vad snabbt den hamnade i håret... Kan det bero på amningen? Känner mig gammal som gatan. 

• MiaEd

Elin: Jaaa.. Nu finns det iallafall inte längre:P

Vi fick inte ner Aurora i sin bilbarnstol idag :p så det blev  rushen till Outlet.. Vi ska till min pappas föräldrar som bor i Malmköping i helgen.. Tur att vi skulle ta bilen idag egentligen så vi inte stod där på lördag och såg att inte passar, hade blivit smärre kaosen.

• MiaEd

Hoppas alla haft en bra helg! Vi har haft full rulle.. Lyktfest på förskolan i fredags, var till mina farföräldrar i Malmköping igår.. Och idag smällde febern till på Oliver.. Stackarn har 38,3 nu en timme efter febernedsättande.. Någon som vet om det går något? Han har inte ett enda symptom förutom febern..

• MiaEd

Han är sämre idag, 39,4 var morgontempen..

• MiaEd

Han har fått ipren.. Och bänkat sig i soffan framför Playhouse Disney.. Han dricker och äter iaf.. Dock var natten inge rolig. Han skulle upp och kissa, kunde knappt hålla balansen.. Så jag satte på honom en blöja efter, dock kissade han inget i den.. Men den fanns där iaf så han visste att han inte behövde vackla upp..

• MiaEd

Jag kommer gärna med på fredag :) Var det 9:30 utanför IKEA? Lämnar Oliver kl 9 vid Säby så skulle kunna kika dit direkt efter lämningen :)

• MiaEd

Ska bli kul att träffa er allihopa =) Möts vi vid ingången, tid? :) 

• MiaEd

Såg precis att jag ska lämna Oliver 8:30 imorgon för dom ska på promenad ut på järvafältet.. Men jag får väl underhålla mig i en timme :) Jag kommer garanterat imorgon iaf!

• MiaEd

vi försov oss imorse, efter 2 sömnlösa nätter var det ganska skönt.. sorry!

• MiaEd

Ursäkta min frånvaro, det tog ett tag att vänja sig vid livet själv med 2 småpluttar..

Hur mår ni allihop? 

• MiaEd

Vi mår bra. Aurora börjar på förskolan 15 augusti, så nu håller vi på pyssla och planera inför sista sommaren som mammaledig.. Oliver mår bara bra. Jag själv kommer börja plugga på distans from auugusti :)

Svar på tråden järfällatråden 9