järfällatråden 9
hum,.. min sk. pappa ringde just.. han hade fåtthöra att fanny e prego av några kompisar till honom... ryktet spider sig... han var inte glad...
hum,.. min sk. pappa ringde just.. han hade fåtthöra att fanny e prego av några kompisar till honom... ryktet spider sig... han var inte glad...
Fia, vi tog automatiskt Kvarnen och tja vi har ju inte haft samma nån gång. Men vi e ju faktiskt inte där så ofta s¨å det gör oss inte å mkt!
NU VILL JAG OXÅ HA BEBIS!! Varför måste den komma efter sommrlovet? Så otajmat av oss!
ähh han var inte glad för vi hade ju inte berättat för honom... hanpstår att jag sagt förra graviditeten att han var den första som fick veta... han är ju hlt såsig... mn vist det var i senaste laget..
BRA Eva! det är rätta takter, ochvill de inte så skäll och sen gråt lite... det brukar göra susen... *bitter*
E det bara jag som e en usel mamma när jag har mens.. o partnern e sjuk... jag har så kort stubin!
2 vcekor, tjoho!
här hemma är vi lite chockade
Ig¨år ingde mormor o morfar och frågade om de fic t Mira idag! Det är första gångn!!! De erbjuder sig ju att ta henne men aldrig specifikt när utan vi måste alltid be!! Så de tog henne 3 timmar och jag sov sov sov!!! hade sovit 1,5h medans mira sov middag oxå...
Nu sover Mira fr natten och jag velar, ska jag sy hennes, mina och flugans byxor eller inte... e ruggigt opysslig 
OHHHHHH Både jag och fanny kände spark i går!!!! *glädje*
2 veckor tills Elin får ut sin bebis Therese!
åhh Marina,jag önskar min hade lite av din inställning... JAG har den, hon harden inte...
Vi behöver ju knappast en extra mormor, men vilken fantastisk ide! Nästan så jagönskar vi had ett beov... kanske om det fanns en site md farmödrar? ;_9
Grattis Annika! Är de ett vikariat, fasttjänst, eller hur funkar det? Och det där med ev. flytt, så får du höra av dg, jag kan kanske hälpa till!
Vi fick hem bilen idag, ingen lampa lyste plötsligt och de hade hittat en dålig skarvad slag "dt e säkert vi som gjort det" se som så DET KOSTADE INGENTING!!! Jag som satill Fanny att om det blir biligt med biloperationen så kanske v k åka på semester isllet.. det skulle ju lätt kunna kosta 10´000kr... inte för att vi har råd egentligen men... tja pengarna skulle vi ju ha fått betala om det ar något fel.... LOCKANDE!!!!
vad tycker ni, 15dgr i Egypten, all innclusive, 15´000:- i juli. Fanny är i vecka 19nu...
om vi åker före juli så hinner hon inte gå in i vecka 28, vilket verkar vara veckan då gravidfösäkring inte gäller.
All inclusive e super skönt! Jag trode int jag var en sånn person men jag verklighen älskr det. Dock e jag lite skraj att det blir för varmt för Mira o för Fanny samt att Fanny inte vågar äta nåt eftersom hon e gravid... hum.. kanske ska åkasjälv
Fanny ar sagt att jag får om jag vill men... jag vill inte.