• 1975

järfällatråden 9

Jag kanske ska boka in mig på date med er på torsdag så kanske denna bebis tittar ut tills dess!!

• 1975

Lilla Theodore kom kl 18.34. 52 cm och vägde 4176g. Jag kom in till förlossningen kl 15.15. Allt gick bra!!

• 1975

Tack tack!! Ja det gick verkligen fort. Jag ligger här på DS patient hotel och kämpar med amningen.FAN vad ont det gör!!! Inge mysigt alls. Men annars njuter jag av honom...

• 1975

Hur sjutton hinner ni ut till halv tio på morgonen?? Här vaknar Vid typ nio, ammar en timme ungefär, gör mig i ordning och honom sen ut med hund, frukost, sen brukar Theo viöja ha mer mat. Kommer inte i väg dörren typ 12-13. Å andra sidan så stressar jag ingenstans. Jag njuter av bebis tiden!! I dag är han redan 8 dagar. Herregud vad snabbt dom här dagarna flög för bi!!!!

• 1975

Elin!! Örjan kontaktade dig angående gungan här på familjeliv. Han tänkte överaskad mig med den. Men du svarade inte honom, så vi fixade en annan.

• 1975

Ja BT Välkomen tbx jag har undratvart du tog vägen?? Grattis till bebisen då!! Jag har en theodore som Kom till oss för 11 dagar sen!!

• 1975

Jo tack BT allt gick bara bra! Åkte in 15.15 han e född 18.43.

Välkomen emilpappa!! Jo min sambo brukar åxå titta in här urv73 heter han..

• 1975

Välkomen!! Jag bor åxå i viksjö hummelmora . Har en Emma född 060220 och en Theo ( Theodore ) född 110223. Var i viksjö bor du?

Svar på tråden järfällatråden 9