Inlägg från: Steffi17 |Visa alla inlägg
  • Steffi17

järfällatråden 9

lillgrodan: trist med begravningen:(
    ang baddejt kan vi ta det veckan efter också. vad passar er bättre? mån, tis, ons eller fre?

• Steffi17

Flingan och mumriksfru: Jag kan också bada på fre och så kan vi ta en baddejt till lite senare i veckan efter? Vad tycker ni? Ska på ÖF nu på tors. Hänger ni med?

• Steffi17

Om ni vill till Bro, så kan jag även på em! Annars gärna jakan. Någon som vet om man kan förvara barnvagn där någonstans?

• Steffi17

Jag tar bussen. Så jag kommer vara framme ca. 9:40, men det gör inget!

Bad fre 18/3 i jakan kl.10
    Steffi + Hans

• Steffi17

Lilla T: tack att du frågar! Det är lite bättre - nu gör det "bara" ont då och då... Tänkte försöka simma imorn.
    Jag tänkte ta mig till öf imorn ca. 13-13:30.
    Hoppas att jag träffar några av er där!

• Steffi17

Om vi, som vill bada imorn träffas kl.10 hinner vi väl inte i bassängen innan kl.10.20 och då är den upptagen av simskolan. Men bassängen är ledig igen kl.11-12:20. Ska vi träffas ca. 10.40 istället?

• Steffi17

Flingan: spännande:)
    Då ses vi imorn kl.10.40 vid kassan?

• Steffi17

Heja Agnes! Vad kul!!!
    Lina: åker gärna med dig! såg att man bara kan parkera vagnen vid deras entre och det vill jag helst inte göra... 10.30 hos mig?

• Steffi17

Mumriksfru: inte vad jag kan se! Han verkar som vanligt, men jag är inte helt lung än - först imorn!
    Fick besked av kommunen idag att H har kommit in på Orgona fsk - vårt första val! Vad glad jag blev:))
    Flingan: hur mår du? Har du fått blåmärke någonstans?

• Steffi17

Lilla T: tack!
    Flingan: ja, han slog ju i huvet på omklänningen, när ni var och dushade. Det lät hemskt!!:(
    Vi försökte ge H lite bröd idag, men d spottade han ut direkt:(
    Trevlig kväll tjejer!

Svar på tråden järfällatråden 9