järfällatråden 9
lillgrodan: trist med begravningen:(
ang baddejt kan vi ta det veckan efter också. vad passar er bättre? mån, tis, ons eller fre?
lillgrodan: trist med begravningen:(
ang baddejt kan vi ta det veckan efter också. vad passar er bättre? mån, tis, ons eller fre?
Flingan och mumriksfru: Jag kan också bada på fre och så kan vi ta en baddejt till lite senare i veckan efter? Vad tycker ni? Ska på ÖF nu på tors. Hänger ni med?
Om ni vill till Bro, så kan jag även på em! Annars gärna jakan. Någon som vet om man kan förvara barnvagn där någonstans?
Jag tar bussen. Så jag kommer vara framme ca. 9:40, men det gör inget!
Bad fre 18/3 i jakan kl.10
Steffi + Hans
Lilla T: tack att du frågar! Det är lite bättre - nu gör det "bara" ont då och då... Tänkte försöka simma imorn.
Jag tänkte ta mig till öf imorn ca. 13-13:30.
Hoppas att jag träffar några av er där!
Om vi, som vill bada imorn träffas kl.10 hinner vi väl inte i bassängen innan kl.10.20 och då är den upptagen av simskolan. Men bassängen är ledig igen kl.11-12:20. Ska vi träffas ca. 10.40 istället?
Flingan: spännande:)
Då ses vi imorn kl.10.40 vid kassan?
Heja Agnes! Vad kul!!!
Lina: åker gärna med dig! såg att man bara kan parkera vagnen vid deras entre och det vill jag helst inte göra... 10.30 hos mig?
Mumriksfru: inte vad jag kan se! Han verkar som vanligt, men jag är inte helt lung än - först imorn!
Fick besked av kommunen idag att H har kommit in på Orgona fsk - vårt första val! Vad glad jag blev:))
Flingan: hur mår du? Har du fått blåmärke någonstans?
Lilla T: tack!
Flingan: ja, han slog ju i huvet på omklänningen, när ni var och dushade. Det lät hemskt!!:(
Vi försökte ge H lite bröd idag, men d spottade han ut direkt:(
Trevlig kväll tjejer!