• 1975

järfällatråden 9

Promenad här i hummelmora på onsdag ca kl 12 eller 12.30 vilka e på? Speciellt vi som bor i hummelmora/viksjö så vi lär känna varandra. Självklart får ni andra åxå komma î?

Judit+bebis+hund

• 1975

Kul Lillgrodan vi får avvakta och se om det kommer fler som vill med. Och bestämmer var vi ses lite närmare.

• 1975

Jag har två katter som från början i många år var inne katter. Men när vi flyttade till radhuset här i viksjö insåg vi att det inte gick att ha dom bara inne. Kunde aldrig ha terass dörren öppen. Så dom fick bli ute katter fast vi har hummelmora vägen bakom oss 50 väg. Men dom går aldrig långt bort. Kommer alltid när man ropar. Se bara till att dina katter är steriliserade om det e hann katter och att flick katterna äter p-piller eller åxå steriliserad. Så fixar dom att vara ute och dom håller sig i närheten.. Men jag vet exakt hur du känner det!

• 1975

Har varit på BVC på omföderske Mammagrupp det var trevligt.
    Lillgrodan visst bodde du nära dragspelsvägen? Tänkte att i såna fall kan vi ju ses på busshållsplatsen mot barkarby runt 12.30 om det passar? Självklart får fler följa med på promenaden.

• 1975

Vet hur det känns BT!! Ö var inte heller så intresserad av graviditeten på samma sätt som han var när jag väntade Emma. Men nu e han med i matchen igen!!

• 1975

BT : vi planerade och vart gravida men i april i v 6 fick jag missfall. Då bestämde vi oss för attvänta till i hösten, men så vart det bebis direkt efter första mensen efter missfallet.
    Lillgrodan: kul 12.30 jag har med mig eventuellt två personer till. Ska bli jätte kul att träffas. Syns i morgon.

• 1975

Kapp det känns undebart! Fast ibland kommer tanken " undra vad det skulle ha blivit"

• 1975

Thali: välkommen!! Jag är 35 år och bor i viksjö/hummelmora med sambo, en dotter på 5år och en son som fyllde 1 månad i går.

• 1975

Tip; det e min projekt åxå innan sommarn. Jag har varit på lötsjöns trafikskola vid jet macken i jakan. Dom var super hjälpsamma och trevliga.

Svar på tråden järfällatråden 9