järfällatråden 9
Ja, girls, vad ska jag säga! Mysigt det låter med alla små bebbar!
Själv har jag åkt på Nilos dunderförkylning. Ingen idé att ens tänka tanken på att va hemma o sova, har ju huset fullt av hantverkare som bilar upp golv... ;)
Skönt att få igång allt, har varit en ruggigt hektisk vecka! Sjuk Nilo, vi har flyttat runt möbler och bor nu i tvättstugan... Vi har köpt resan till Egypten, köket är beställt och det mesta verkar rulla på som det ska, men guuud vad jag slitit....
Mirjam, företaget blir kanske inte inom ren sjukvård, och tanken var ju att vi skulle va två att starta det, just för att man ska kunna jobba under tiden. Måste kolla upp vad man får syssla med för konkurerande verksamhet bara, tänkkte ringa facket och se. Men hursom, det blir ju inget konkret förrän efter sommarn, nu stänger ju allt, men vi har ju då tid på oss att lära känna varann ordentligt och smida planer. Vi har ju varit väldigt affärsmässiga och pratat mycket om vilka mål vi har och hur vi ser på olika företeelser inom verksamhetsdrift. För mig känns det som att vi kommer komma överens bra och vi kommer komplettera varann, vilket var lite det jag sökte efter i en kompanjon... Sen SKA det va slitigt, jag gillar inte att bara jobba 80 % och sen inte ha nåt annat att sysselsätta skallle med... Men som sagt, det är ju ff på planeringsstadiet. Vad var det som gjorde att du tyckte att det var för jobbigt, vad hade du för företag?? Tar gärna emot tips!!