• Marina

järfällatråden 9

Evani Isas favorit ord är också NEJ hela tiden... Inte kul och på det en sjukt trotsig 3 åring =( och en 9 åring som har problem att lyssna så han får mig att bli gråhårig, tycker bara jag skriker jämt nu grrrr så himla tråkigt är det..

Mamma till André, Liam och Isadora
  • Marina
    MrsMumrik skrev 2010-07-30 12:42:46 följande:
    Tack för alla gratulationer till vår lilla Selma! Hjärta

Ja, ni vet ju redan som har barn, men OJ vilken resa det är. Sitter i pyjamas nu och har precis lyckats äta frukost och ska ta oss ut på en prommis. Rutinerna blir det lite si och så med från början, men hon är verkligen helt fantastiskt vår lilla tjej! Man kan knappt förstå att man faktiskt får ta med henne hem från BB och hon är bara VÅR
    Grattis va skoj =) Ja det är en underbar känsla...

Önskar alla en supertrevlig helg själv ska vi ha myskväll här hemma då det idag är vår 5 åriga bröllopsdag Hjärta så håll tummar och tår att våra härliga barn för en gångs skull sover så vi får lite egentid =)
  • Marina

Lilla T tror nog vi kommer handla hem nått gott =)  kanske lite Thai

Några tips på god mat för hela familjen Solig

• Marina
    Lilla skrev 2010-07-30 14:09:59 följande:
    Jag gillar thairestaurangen i Veddesta industriområde, men de har semsterstängt såg jag igår då jag var sugen på att köpa middag därifrån. Blev en kyckling-bulgursallad från Lilla rött/Skälby pizzeria istället. Annars är Hao men i Viksjö centrum okej tycker jag. Biff med tomat och paprika (sötur sås) med ris är ett tips. God!
    Har dom fortfarande semesterstängt =( det var där vi ville handla... Ja Kina brukar vi handla från men inte sugen på det, åt därifrån nu i veckan...
  • Marina

Aha trist men tack för infon =)

• Marina

Utteröga det blev smarrig pasta från Siciliana =) barnen älskar det och vi med Skrattande

Mirix sorry klarar inte av såna folksamlingar, blir galen...Sen är jag inte nån festival typ gillar det inte alls...Men ha så skoj ni =)

Nu ska jag återgå till mitt vin =)

Btw syster min hörde av sig och fråga om hon skulle passa barnen en stund men vi valde att va hemma..Är ju planeringsfreak så vill ha massa framförhållning =)  Men det sluta med att André sover där så nu får vi iallafall kvällen för oss själva HjärtaHjärta

• Marina

Vi fick en jättebra kväll, barnen sov super bra och André sov hos sina kusiner =)

• Marina

Utteröga den var jättesöt =) vilken fin tjej du har...

• Marina

Lilla T jag har ingen bra erfarenhet men har hört många som är nöjda, blöder du redan mkt så blir du troligtvis inte av med mensen helt men annars kan den försvinna. Man måste ge spiralen minst 6 mån för det kan ta så lång tid för kroppen att anpassa sig..Jag hade min inne i 9 mån och blödde konstant, inte många blödfria dagar...

Den är väldigt individuell funkar kanon på nån och inte alls på nån, du måste nog testa själv...

• Marina

Hej hej här har vi också börjat på dagis igen och igår som vanligt med LIam var han jätteledsen men Isa bara sprang in med Andreas men idag var det en fröken jag inte kände igen och då var Isa ledsen =( men Liam glad =)

Liam har nu varit blöjfri hela sommaren men har hänt olyckor när han varit för upptagen igår på dagis en olycka idag inga Skrattande

Nappen har vi bestämt med Liam att vi kastar på 3årsdagen den 10e =)

Grattis Utteröga till ringarna

Svar på tråden järfällatråden 9