järfällatråden 9
Kallhäll? Där finns det höns, kaniner, hästar, får.
Kallhäll? Där finns det höns, kaniner, hästar, får.
Dagmammor finns inte i självt dom tog de bort 2008 eller 09. Orgonas fsk heter Orgonas stugan tror jag och är en wågavilja. Om jag minns rätt. Sen har du skälbyskolans fsk. Orion fsk polaris fsk och några till
Dagmammorna vart uppsagda som dagmammor och fick fördelas ut på alla fsk i skälby och barkarby.
Vad vet ni om området ulvsättra/ termovägen ni som bor i Kallhäll?
Bo mässigt?
Jag har jobbat där!! Och på polaris!
Ulvsätra skolan då? Är det nån som har barn i 6 års där? Är ni nöjda? Vi flyttar till Kallhäll och tänkte söka ulvsättra till Theo och ulvsättra skolan till Emma. Jag har alltid haft emot att på i Kallhäll. Det sitter i sen gymnasie tiden. Men barnmässigt så verkar det ju toppen. Stor park med ankdamm, fina lekplatser och sen 4-H nedanför backen!! Kan ju barnablick toppen eftersom Emma älskar djur och går just nu på Solvalla travskolan och är dunder sugen på att få ta hand om djuren på 4-H gården.
Jaha här fick man ingen respons!! Vi har iallafall valt ulvsätra skolan till Emma och ulvsätra fsk i 1 hand till theo sen bolinder och sist fjällen. Jag får väll lämna han där när jag går till blå sida och jobbar.
Vi har fått plats till sonen på gullivers fsk. Jag skrev fel vid tidigare inlägg. Och dottern har kommit in på ulvsätra skolan. Jag hoppas att det blir bra det här!!
Piggelin var bor ni? Termovägen? Vi har fått plats till vår son från augusti på ulvsätra.
Nej nu sa jag fel igen!! Åhhhhj blir tokig på alla namn!!! Gullivers fsk ska han ju gå på!!!!!
Jag känner en tjej som gör jätte goda och superfina tårtor. Hon gjorde tex en jätte fin grön drake tårta. Men hon gör vanliga åxå
Sara vad vill du ha för motiv?
Vi ångrade oss. Vi blir kvar i hummelmora/ viksjö och barnen ska gå i sandviksskolan. Där 6 åringen redan går. Nånting låg och gnagde i mig om att flytta till Kallhäll. Nu är det som bort blåst. SKÖNT!!!