järfällatråden 9
Solens inskolning berodde ju på hur barnet klarade av det. 1v omdet gick bra, 2 om det behövdes.
Karro! HAHAH nä Mira har fortfarande storlek 19!!!
Solens inskolning berodde ju på hur barnet klarade av det. 1v omdet gick bra, 2 om det behövdes.
Karro! HAHAH nä Mira har fortfarande storlek 19!!!
Jag får se om jag orkar o har tid Therese, men jagvil gärna.
ÄR DET NÅGON SOM HAR SANDALER I STR 19?
Hej,
Jag krashade i lördags. Allt hann i fatt mig och jag okade inte med. Jag hade inte en tanke på att höra av mig, förlåt.
Utteröga, ska vi komma förbi en kväll efter jobbet då och titta på skorna?
/Mirjam
Marina, det vill vi gärna, såg inte ditt inlägg. ÄR du ledig hela veckan?
nämen Elin, det e ju Pride nu så inga träffar med er breedes då jö ;-P ;-P
Marina, kan Fanny komma o hämtaimorgon vid 13-13,30? Kan du maila din adress igen? Jag ska rensa min pappas lägenhet imorgon, förhoppninhsvis för sista gången. Vill inte dit något mer. Dessvärre måste jag åka till han stuga för att övervaka en värdering av den. Är det värt attbi lurad/förlora pengar för attslippa..?
Nä lite Pridespirit tack!!! Jg skulle sy klart MIras outfit ikväll men har masserat flugan istället. Vad gör man inte för lite sex
(Skämt)
Ja man ska nog anmäla syskon direkt i vilket fall!
Tack Marina, Fanny kommer o hämtar dem.
Och tack Annika, vi kommer i eftermiddag. Skönt att höra att det finns fler om är lika gnälliga som MIra,
Karro, är Nilo oxå i en gnällig fas?
Elin, på måndag äj i Dalarna. Hur se tisdg förmiddag ut?
Therese, vi är redan i vecka 31! KÄnns redan nära. Antingen är det 2 månader eller 3.. 3mnader låter klart lite lngt men sammtgt så nära. Fanny är ledig 2vekor till. sen börjar jag skolan o går typ en månad. Sen e det ju typ dags kan man ju räkna! Enligt BM i går var allt jätte bra. Järnvärdet hade sjunkigt men det viste vi, hr slarvat med järntablleterna i sommar.
shit vad jag vill ha en nuy dator nu, måste skriva JÄTTE LÅNGSAMT om den ska stava rätt..
okey, iväg till lägehtnn nu. Har iaf haft en halvtimme för mig själv nu.
Vad roligt LillaPindi!
Åhh Elin, tack för uppdateringen! Men stackars stackar Anne med famij! Hde barnet fått nått namn änn?
Vad roligt Mumriksfru! O vilket härligt namn! Grattis! Behöver du tips så fråga oss, vihr alla olika erfarenheter och hjälper gärna till! Spännande att höra hur du mår!
Marina, Karro o alla som behöver: lite färglaga kramar från mig ;-*
Karro, ska du be om hjälp o äta piller eller tror du att du tar dig igenom det snart? Jag förstår att duhar svårt att ta det lugnt o inte göra nått, du har u vait mamma SÅ LÄNGE! Jag minns iaf. fortfrnde hur det vr att inte ha barn och den frihet det var, men du, minns du? Nu e man ju aldrig ledig.
O NEJ lyckan är sällan total, tror jag. Det där med att man älskar barnen lite extra när de sover har vi ju disskuterat här förut o det står sig ju ![]()
okey, vem har legitim anlednng att INTE komma o heja/stödja på/oss imrgon?!