järfällatråden 9
Anne,, tja den ser ju inte ut som en skötvästa och det tycker jag e ett plus!
Anne,, tja den ser ju inte ut som en skötvästa och det tycker jag e ett plus!
Hur många bröllop har Kate betalat för nu i Days of our lifes????
Du kan ju alltid stanna och hänga här iaf. Du jobarju faktiskt i Järfälla iaf
Vi som bor i Bålsta:
www.familjeliv.se/Forum-11-241/m49757854-7.html
Kan det vara något Jennie`??
Var en sån där överbeskyddande mamma idag och ringde till dagis för att höra att Mira orkade med... *flinar*... tss
ahhhh det kliar på mn kropp!! Och jag har kliat tillbaka så jag ser helt sjuk ut! Dt kliar på armar, ben och mage!!!
OCH i ansiktet! Jag kanske är allergisk mot våren?????
Hej!
Jag fick utsag över nästan hela kroppen i går kväll, blev nästan hysteriskt. Det kliade vansnnigt och jag tycker det e jäte äkligt med usla som jag inte vet var det kommer ifrån. I natt fick jag draav mig min vigselring förjag ade svulnat så! Men när jag vaknade i morse var allt bort och det kliar inte. Vad kan ha hänt mig?
8 år, skrattar*, när blir det bröllop egentligen?
Annika det låtr så mysigt att dina barn leker tillsammans!
Ja påskris är ju så fint, men jag är oxå allergisk!
Tip, jag åt kivi som jag brukar få kli i munnen av men fick ingen reaktion. Men det var ju över 24h före det börje klia!
Hoppas ni får jätte kul i kväll tjejer! Vi ska på 80-tals fest och sitter här som två fånar i våra utstyrslar, sminkade och regelrätt fluffiga i håret... Vi är dumma,festen e ju inte förens i kvälll...
Åhh grattis Jessi! AVIS e jag nog allt litegrann..
Här har v det snurrigt, som vanligt. Två trötta mammor och en bebis som vi tvingar vara vaken för att kunna vara med på middagar som startar kl 18..
Semester över påsk är iaf. planerad, om någon av oss brsjuk så skjuter vi andra den och åker iaf..
Bitter fitta. Skällde ut en av svinen i min klass inför alla idag. Jag är så jäääääääääääävvvvvvvllllllllllllllaaaaaaaaaaaaaa trött på idioter. Regeringens förslag om lämplighetsprov för lärare verkar mer o mer.. lämpligt.
Ja så skulle jag ju kommentera..
Nilo: Mira äter nu mera grönsaker, det kan hennes föräldrar tacka magsjukan för. Vad är det som du inte äter som dina föräldrar kan bunkra upp med inför din tillfriskning med tillhörande frossa?
Annika: stackars lilla Vincent! OCh er alla oxå. Så konstigt att det inte finns medicin som hälper.
nne: tyker oxå du ska ringa direkt till spec.möd grejen och berätta som det är.
Ang. svartsjuka så hoppas jag verkligen att vi slipper det. Jag o min bror lyckades ju aldrig få kontakt och jag skyller det helt på att våra föräldrar inte fixae situationen. Jag planerar att ara hemma länge i början när nästa barnet kommer. Så där o oktober eller så
jaaaaaaaaaaaaaa!