• evani

järfällatråden 9

Hemma igen från Uppsala. Vi har haft en urmysig dag. lämnade Nea till min kompis vid 9.30 åkte ner på stan o klippte mig, tillbaka till Anna o där käkade vi lunch o sen åkte vi till 4H gården o klappade på djuren. Nea somnade som en stock i bilen hem... Men hon hade varit jättesnäll o bara sjungit o skrattat hela tiden jag var borta, nu gick de ju iofs o gungade o det funkar i alla lägen, men kul ändå att hon inte blev ledsen alla.

Jag vet att det är galet att åka till Uppsala o klippa mig, men jag har provat runt till en massa olika frisörer häromkring o INGEN är lika bra som Martina!!!!
    Tips mottagen gärna på bra frisörer häromkring även om det är kul att åka till uppsala emellanåt. (funkar ju dessutom helt ok påä sommaren när vi är på landet ändå...)

Linnéa föddes 090127
  • evani
    Mirix skrev 2010-04-19 18:56:21 följande:
    Men Eva hur ofta behöver du klippa dig? För e det lagom sällan så kan det ju vara värt.. Är du inte nöjd md andra frisörer för de inte klipper fint? Vågar du testa en ny frisyr? För de kanske e experter på nått annt än just den som Martina är bäst på?
    klipper mig ca var 6:e vecka, och med Martina behöver jag aldig säga hur jag vill ha det det blir bra varje gång ä¨ndå o det håller sig bra till nästa klippning. Med andra har det sett bra ut och gått att göra i ordning håret i 2-3 veckor sedan platt fall...
    Och nej  jag ser inte ut likadant varje gång jag går där ifrån, hon hittar på spännande saker varje gång och gör roliga färgningar när jag koster på mig det...
    Linnéa föddes 090127
  • evani

har precis bokat fönsterputs till nästa fredag, varken vill orkar eller kan putsa själv o inte blir detbra heller... 250:- värt varenda öre

Linnéa föddes 090127
  • evani

Självklart håller jag tummarna i morgon flingan!!!

Linnéa föddes 090127
  • evani

*Idag har jag lekt datasupport här hemma... Tomas formaterade om satorn i går o sen funkade ingenting, så jag har pysslat i dag o varit o köpt nytt nätverkskort  så nu funkar internet i allafall o jag har uppdaterat de program som behövde det...

Tjejer kan!!!!

Linnéa föddes 090127
  • evani

Grattis flingan, vad skönt att veta exakt när hon kommer...

Linnéa föddes 090127
  • evani
    Matglad skrev 2010-04-26 10:01:13 följande:
    Evani: Hur gick det fönsterputsningen? Vilken firma använde ni? Funderar också på det, verkar ju inte dyrt alls. Någon annan som har en firma att rekomendera?
    De kommer på fredag så jag kan återkomma med om de var bra eller inte...
    Linnéa föddes 090127
  • evani

Krya på dig utteröga

Linnéa föddes 090127
  • evani

grattis alla födelsedagsbarn!!!!

Linnéa föddes 090127
  • evani

sitter just nu o surfar medan en  karl putsar mina fönster {#lang_emotions_laughing} precis den arbetsfördelning det ska vara i världen...
    iofs betalar jag för det... men ändå!!!! För det finns väl inget tråkigare än fönsterputsning?????

Linnéa föddes 090127
Svar på tråden järfällatråden 9