järfällatråden 9
Tack alla för Grattis! Idag har jag och barnen ätit lunch på IKEA och lite fika trillade ner också. Måste ju fira lite...
Tack alla för Grattis! Idag har jag och barnen ätit lunch på IKEA och lite fika trillade ner också. Måste ju fira lite...
Umeafia: Nu är det 3 valborgsbarn i tråden - kul!
Stora syster: Skateboardramp på Björkebyskolan - den finns inte längre - blev utdömd och riven för ett par veckor sedan, men en ny är inköpt för xxxxxx-tusen kronor, men ej levererad... Men vi har en här i Viksjö, vid Axvägen, Grodparken, lekpark finns för lillgrabben...
Gluffsen: Grattis, hur stor var han?
Ja, det är ju klart, ryktene kan ju lätt ändras och jag tycker det är bra att närpolisen visar upp sig på skolorna runt om i kommunen även om det inte har hänt något...
Utteröga: Vi är i samma sits, om två år så smäller det, men till högstadiet är det långt...
Det tråkiga med ryktesspridningen är ju att det kanske inte är så illa som alla tror, många av de som går på skolorna runt om i kommunen kanske har en annan syn på sin skola än vad de framhäver - mycket är positivt men det är det lilla negativa som kommer fram och då har man skapat sig ett dåligt rykte... Dåliga rykten tar lång tid att sudda ut, tyvärr...