järfällatråden 9
Önskar också ibland att (svär)föräldrarna bodde nära. Men de bor utomlands vilket kan vara en fördel - de kan inte lägga sig i så mycket...
Önskar också ibland att (svär)föräldrarna bodde nära. Men de bor utomlands vilket kan vara en fördel - de kan inte lägga sig i så mycket...
Jag hänger också gärna med till IKEA!
IKEA frukost tisdag 7/12 10:00
LillaT + 1
Lina + 1
Rut + 1
Steffi + 1
Rut: Var du på öppna fsk i Måndags? Jag ska dit nästa Måndag. Kanske vi ses där igen?
Tack för igår tjejer! Det var jättehärligt! Lina (Mumriksfru) o jag pratade om att testa julbordet på IKEA någon gång. Kostar bara 79 med family kort. Någon som vill hänga med? Jag föreslår Tis eller Tors nästa vecka - upptäkte att det är bara de två dagar jag har tid innan NYÅR!
Det börjar kl.15, så du kanske kan ta med dig Idun? Vad tycker du om en promenad nu på fredag?
Lilla T: oh det låter mysigt - fika hos grannen;) jag kommer gärna!
Mumriksfru: Vad duktig tjejen är!:)
Lilla T: kl. 10-11 brukar Hans vakna o sedan äta. Då vill han nog inte sova innan kl. 13. Kan vi promenera runt 13-14 istället?
Lila T: Låter utmärkt!
Promenad fre 10/12, kl. 13.30
Lilla T
Flingan
Steffi
RutanE
Mumriksfru: Oh, ja förstår! Men hur funkar tis för dig istället? Tänkte skicka ett sms till Lina o Helena oxå. Har tyvärr inte Karins eller Ellis nr...
Nu ska jag på kurs om första hjälp för småbarn. Hoppas att jag aldrig behöva använda kunskapen jag får med mig ikväll!