• 1975

järfällatråden 9

Mirjam. Vi åt middag tillsamans vid kl sex sen var det badning och tvättning av tänder och hopp i säng kl 19. Då hade emma ätit en middag kl sex och sen gav jag henne en flaska välling. Hon åt inte vällingen!!! Jag insåg att det vart kaka på kaka det var ju klart att emma inte var hungrig. Så jag slutade med välling helt. Hon hade inga problem med det för hon var nöjd. Men jag ställde in vatten i en pip mugg till henne. Och på morgonen så åt vi frukost tillsammans. Nu e ju Fanny hemma så hon kan ju äta frukost i lung och ro med henne. :)om inte du hinner!
     Gå på din/er Egna känsla detta är inte raket forskning utan man får göra fel och pröva sig fram vad som funkar för er.

Lycka till!!!

• 1975

Sandviksskolans förskola har gjort om en av avdelningarna till öppna förskolan. Birgitta som jobbar där är helt underbar pedagog och mammorna som har varit där tyckte jätte mkt om ÖF. Jag jublar och kan knappt bärga mig till min lilla föds och jag kan gå dit. Tar 2 min att gå upp dit.Och det bästa är att emma går ju där på förskolan.
    Bara ett tips tjejer.

• 1975

ELIN! 
    Tänk nu vad skönt att ha fått en diagnos och ni kan sluta undra.
    Världen går inte under! Ta er tid nu du och magnus och bearbeta detta i lung och ro.
    Av min erfarenhet av barn med särskilda behov och föräldrar till barnen genomgår tre faser efter att ha fått en diagnos. 1 förnekelse (fast det har inte ni) 2.sorg. 3.acceptera. Ni får ha sorg känn er inte som misslyckade eller få andra dumma tankar. Sorgen tar den tid det tar och det måste det göra. Gustav är en fantastskt, glad liten kille, och det är eran lilla kille, som behöver bara lite extra tålamod och kärlek från sina föräldrar och det är ju inga problem.
     Du vet var jag finns och mitt nr ring om du behöver ventilera!!
    Kram 

• 1975

Japp!! men låt det ta den tid som det tar. Jäkta den inte.
    Men glöm inte lille man på vägen!!!
    Ring om det är nåt jag e en bra lyssnare!! 

• 1975

Lilla T Jag tror jag går in i v 22 i morgon eller så var det v 23 har tappat räkningen för tillfället.
    Min överkropp mår bra men mitt bäcken är helt kasst! Är halvtidssjukskriven just nu pga bäckenuppluckring. 

• 1975

Om jag inte har allt för ont så kanske jag följer med åxå. Judit+ bebis i magen.:)

• 1975

Välkommen Mariaf. Jag bor i viksjö och har en dotter på fyra år och en son på väg i februari. Jag har bott hela min uppväxt i skälby.

Svar på tråden järfällatråden 9