Inlägg från: Steffi17 |Visa alla inlägg
  • Steffi17

järfällatråden 9

Önskar också ibland att (svär)föräldrarna bodde nära. Men de bor utomlands vilket kan vara en fördel - de kan inte lägga sig i så mycket...

• Steffi17

Jag hänger också gärna med till IKEA! 

IKEA frukost tisdag 7/12 10:00
    LillaT + 1
    Lina + 1
    Rut + 1
    Steffi + 1

• Steffi17

Rut: Var du på öppna fsk i Måndags? Jag ska dit nästa Måndag. Kanske vi ses där igen?

• Steffi17

Tack för igår tjejer! Det var jättehärligt! Lina (Mumriksfru) o jag pratade om att testa julbordet på IKEA någon gång. Kostar bara 79 med family kort. Någon som vill hänga med? Jag föreslår Tis eller Tors nästa vecka - upptäkte att det är bara de två dagar jag har tid innan NYÅR!

• Steffi17

Det börjar kl.15, så du kanske kan ta med dig Idun? Vad tycker du om en promenad nu på fredag?

• Steffi17

Lilla T: oh det låter mysigt - fika hos grannen;) jag kommer gärna!
    Mumriksfru: Vad duktig tjejen är!:)

• Steffi17

Lilla T: kl. 10-11 brukar Hans vakna o sedan äta. Då vill han nog inte sova innan kl. 13. Kan vi promenera runt 13-14 istället?

• Steffi17

Lila T: Låter utmärkt!
    Promenad fre 10/12, kl. 13.30
    Lilla T
    Flingan
    Steffi
    RutanE
    Mumriksfru: Oh, ja förstår! Men hur funkar tis för dig istället? Tänkte skicka ett sms till Lina o Helena oxå. Har tyvärr inte Karins eller Ellis nr...

• Steffi17

Nu ska jag på kurs om första hjälp för småbarn. Hoppas att jag aldrig behöva använda kunskapen jag får med mig ikväll!

• Steffi17
    lillgrodans mamma: Jag skulle föredra tisdag - det börja ju inte innan kl. 15 och så vill man kanske hålla på ett tag. då kommer hans inte vilja sova alls fr kl 13 där vi träffas och blir bara gnällig och då är det inte so himmla roligt. men vi hade tänkt att ta en liten fika på ons på waynes igen.
Svar på tråden järfällatråden 9