järfällatråden 9
http://www.ellos.se/DetailPages/DetailPage.aspx?categoryid=46456&productId=232880&SellingFlag=SearchText&SearchBackLink=Här är den, Gustav hade den gröna
Mirjam: Känner igen det där, när man har ett "måste" över sig, blir det svårt att göra ngt alls....
Tip: Den verkar ju TOPPEN! En sådan måste jag försöka få tag på till G till nästa höst och sedan till pyret när hon/han ska börja på fsk
Här hemma har svärisarna varit och hämtat G nu, så jag ska dricka lite cola och slöa framför tvn en stund och sedan soooooova.
Anne: Den är skitsnygg!!!!
och bra pris på den!
Jag har ju en chockrosa historia med stora blommor på! Den syns vill jag lova, men jag älskar den, använder den som vanlig väska nu.
Jennie: Klart du ska fortsätta hänga här!!
Du är ju bilburen så vi kan ju ses ändå, och i somamr blir det nog en del pooldater och prommisar och sånnt!
Syster: 18000 innan skatt???!!!!!! Hur fan klarar ni er på det????!!! Det är ju jättelite!! Hade jag inte ens när jag vickade som barnskötare för 7 år sedan!
Mirix: du och ditt days!!!
LillaT: Skönt att du mår lite bättre!
Jag hade en superpissig dag igår, så idag har jag peppat mig själv och bestämt att jag faktiskt själv bestämmer hur jag mår! Så idag gör jag roliga saker (förutom att betala räkningar....
) Jag har vairt och tittat på barnvagnar, och blir mer och mer övertygad om att jag inte behöver en ny, utan att det räcker med en sulkyoch mjuklift som komplement till jättebrion. Nu ska jag göra klart bebisen skåp, och sedan ska jag bädda spjälsängen.
Marina: Jag hade 19000, men vet inte om de la på lite för att jag hade en påbörjad lärarutbildning? Det var i Bro, för 7 år sedan, jobbade 3 månader. Fick sen jobb på gymnasiet.
Marina: Ja, jag var inte så insatt, nu när jag jobbade som fsklärare fick jag 25500 och det tyckte jag var i minsta laget.... men har förstått att det är ganska högt.... tycker det är konstigt, på gymnasiet hade jag 26300 och det var i princip lägst på hela skolan!
Gluffsen: Det går säkert bra! Hur ligger du på sf-mått kurvan?
Tänk tjejer, snart kan vi vara mammalediga ihop!
Tipp topp eller hur??!!
inte snart nog känns det som!! Jag känner mig sprickfärdig! Är beräknad till 3:e juni enligt RUL, och 9e juni enligt ägglossningen.... Men jag hoppas på ett kejsarsnitt i mitten på maj. Vad innebär sf mått 34, ligger du på "normalkurvan eller över eller under? Frågar eftersom jag också är överviktig och jag ligger nästan på den översrta kurvan... Hade 29när jag var hos BM sist, i vecka 29.
Gluffsen: Jag vill verkligen ha ett kjesarsnitt. Min förra föddes med det och jag har såååååååå ont och HATAR att vara garvid så jag vill bara att det ska ta slut.
Hoppas det går bra på ultraljudet. Jag ska göra ett i mitten på april, pga av mitt förra barn var så stort.
Utteröga: Vilken djungel det är därute! Hoppas iallafall att det löser sig! Och ang midjemåttet, så är det snart dags att plocka fram jympadojjorna och börja promma!