Utteröga, det låter ju absolut som nattskräck, just att de blir okontaktbara, hysteriska. Mina två stora har båda haft det massor av ggr i perioder runt ettårsåldern och sen nåt halvår senare... Jättejobbigt för föräldrar, men det verkar inte som att barnen kommer ihåg nåt efter? Vet eg inte vad det beror på, eller om man kan göra nåt för att förebygga... Man får väl försöka stålsätta sig ochh ha världens tålamod när utbrotten kommer och bara försöka prata lugnt och hålla om barnet. Det har inte gått med mina när de varit strörre iaf... De har verkl blivit hysteriska. Nilo har nog bara haft det nån gång som tur e , och inte särskilt allvarligt.. än... peppar peppar
Om jag var du skulle jag inte göra ngn stor grej av hans uppvaknanden, så att han inte får in en dålig vana typ..men jag förstår dig, ett tag trodde jag att jag skulle bli galen, när Loke var ett år, vi bodde fyra pers i en liten etta och han hade nattskräck i flera timmar ett par nätter,...pust. men det går ju över...Hoppas ni får det lugnt nu...
Själv e jag död. Eller lobotomerad. Var kul men alldeles för lugnt på nya jobbet igår. Hoppas det blir lite mer att göra ikväll, så att jag lär mig, för sen e jag själv på fredag kväll. Då lär det ju inte va lugnt.... Det var lite för omständigt att åka också, får se om jag stannar...