järfällatråden 9
billigt är det oxå... 250:- för hela lgh kommer aldrig mer att putsa ett enda fönster igen, säg till om nån vill ha nummret
billigt är det oxå... 250:- för hela lgh kommer aldrig mer att putsa ett enda fönster igen, säg till om nån vill ha nummret
Grattis Fia! Bra med bebis istället för frisyrfixning!!! 
Grattis Utteröga!!! håller tummarna lite till.
Jag fick uppdraget som jag var på intervju för... så nu har vi löneförhadlat o jag börjar 17 maj. ska jobba med kundservice lägga ordrar o sånt, kul med nått annat, skönt att slippa patienter ett tag. Dessutom är det här uppdraget inriktat på rekrytering så om de o jag trivs så blir det en fast tjänst utav det.
Utteröga: det slutar nog med att du får erbjudande om flera jobb som vill ha dig samtidigt så du kan välja o vraka...
Tack för alla jobbgratulationer, det känns jätteskönt att få ett uppdrag på heltid, kassan tycker om det... Ser fram emot att kunna shoppa lite mer igen...
Grqattis Gluffsen!!!
helvete hela mitt inlägg fösvann...
Jag ger upp trycker på fel knappar i mörkret, inqte lätt att skriva o gråta o tycka synd om sig själv så man inte kan sova...
MEn jag är trött på min familj, känner mig orättvist beh. Brorsan fick MASSOR av hjälp när han bygde om sitt hus o ha bor 50 mil bort... vi bygger om på landet o behöver oxå hjälp... om så bqara med att passa nea ett tag, men nej vi åker bort alla helger istället. *Det här är inte förswta gången heller det är så här så nu kan jag inte sova är bara ledsen o tycker synd om mig själv...
Nyss uppstigen ur badkaret... mmm vad skönt, dessutom kom Tomas in med en cider till mig. Nu siktar jag in mig på fredagsmys i soffan,
Kram alla för allt uppmuntrande idag, det känns bättre idag, ska säga till mamma att vi behöver barnvakt en helg för att bygga... ska dessutom tvinga hit mina bröder för att hjälpa till!!!!!