järfällatråden 9
mirix-åh jag beklagar sorgen
tip-hoppas det gick bra på ks! har du dina barn på piazzan? flingan trodde kanske det nämligen
flingan-tack för idag, var supermysigt att ses. Tilde va helt slut o slockna som en fura
mirix-åh jag beklagar sorgen
tip-hoppas det gick bra på ks! har du dina barn på piazzan? flingan trodde kanske det nämligen
flingan-tack för idag, var supermysigt att ses. Tilde va helt slut o slockna som en fura
Lilla T- Dr Rane uppe i Kallhälls centrum är toppen
tror han gör utredningar!
Måste tacka för tipset om Akalla By... efter ni pratat om det här så bestämde vi oss för att åka dit igår och det var ju verkligen toppen.
Plaskpoolen gillades av Tilde
Flingan-ja en jättehärlig pool rätt stor me o vatten upp till tildes mage ca...
Jag är på en träff på torsdag- tilde slutar dagis imo för lite sommarlov men jag jobbar sista veckan på gamla jobbet denna vecka men kan nog gå rätt skapligt på torsdag om ni skulle vilja ses lite senare.
Kan nog gå vid ett isåfall
Nån som är sugen på o bada och ses nere vid kallhällsbadet kanske=?El nåt annat roligt förslag?
Utteröga- be inte om ursäkt för noveller jag gillar att läsa jag
Grattis till förlängningen med!
Flingan- ska ni ner till badet nåt på fredag hakar vi nog på. jag jobbar sista dagen på gamla jobbet (jihoooo) så jag hoppas jag blir klar till lunch och åker hem då. Mannen och Tilde är hemma så de följer nog gladligen med
Vi kommer troligtvis förbi badet imorgon fast lite senare(ett/två ca)...kikar om ni är kvar då
Lottie-Varmt välkommen jag är oxå rätt så ny här. Bor i Kallhäll med man och dotter på 18 månader. Jobbar 50 % så jag har fortf tid med träffar o dylikt
Har hittils bara varit med på en med Snowflake men det var skoj!
Flingan-vi måste missat er. Kom först vid halv tre då tilde beslutat sig för att sova sin nap jäääätelänga idag haha. Vi kika o kika efter en blå brio men hitta ingen så till slut slog vi oss ner i skuggan. Tilde va som en fisk i vattnet badade HELA tiden idag var det verkligen varmt i vattnet. Hade jag haft me badkläder hade jag tagit mig ett dopp!!
trevlig helg alla!!vi ska ut till dallarö och båten imo o sen blir det en barnfri kväll med middag ute!!
Hej allihopa!
Hoppas ni har en härlig sommar!
Flingan-verkar som ni haft det toppen, härligt
Nån som är ledig imo och vill hitta på nåt efter lunch el så? Jag och Tilde är lediga och tänkte ev gå till nåt bad el nåt annat skoj kanske...är öppen för förslag
Det blir nog Skansen för oss imorgon, verkar bli lite svalare så det passar ju bra. Tilde älskar att titta på alla fina djur
Hej allaihopa,
Nu är jag äntligen tillbaka efter en härlig semester med massa skoj
Det roligaste är väl kanske att jag är gravid...ja nu vågar jag nog säga det högt
....är i vecka 12, phu vad snabbt det går!!
Vi har även beslutat att lägga ut vår lgh till försäljning och sikta in oss på hus, vi kikar i järfälla och även i bro och Kungsängen, känns härligt. Så imorgon ligger den nog på hemnet...*spännande spännande*
Hoppas alla haft en bra semester.
Nu är jag sååå sugen på Säby gårds smörbullar nån som är sugen på o hänga med?? Jag har två dagars ledigt nästa vecka