järfällatråden 9
Hej tjejer! Ledsen att jag svarar i sista sekund, men jag kan tyvärr inte komma på IKEA lunchen idag, men jag tänker försöka komma till Gulsippan på måndag och visa upp lilla Selma
Vi ses då!
Hej tjejer! Ledsen att jag svarar i sista sekund, men jag kan tyvärr inte komma på IKEA lunchen idag, men jag tänker försöka komma till Gulsippan på måndag och visa upp lilla Selma
Vi ses då!

Utteröga, Evani, BM - tack!
Stora syster - det tog ett tag, men sen kom vi på att hon försökte säga samma sak som Simons cat
">
Jag är en idiot!! Jag trodde att det var den 30:e nu på måndag, men det är ju nästa måndag... då är vi på semster i norrland! Så typiskt, för jag ville verkligen hänga med till Gulsippan och äntligen träffa er och era små prinsar och prinsessor
Ingen som har lust att ses över lunch nu på måndag?
Vad kul!
Var ligger den? Hur fungerar det med öf? Får vem som helst komma dit?
Snowflake - ska du gå till öppna förskolan i eftermiddag? Var ligger den? Har den någon hemsida så man kan se öppettider och så?
Igår var Selma på sin första brunch på Rival
Det kändes så himla härligt att vara ute och flanera med mitt lilla troll!
Snowflake - ja, jag är lite sugen på att ta en prommis ner dit. Min karl har semester och vi ska iväg och hyra en mattvätt på förmiddagen, men jag kan nog vara där vid 13:30 - 14:00. Du kan väl höra av dig om du tänker gå i så fall tar jag temlan och knatar ner också
Ja, jag måste nog ta och införsakaffa en sjal eller en sele så jag kan dona lite hemma medans skruttan hänger med. Selma är ju generellt väldigt nöjd att ligga själv, men just den senaste veckan är det bära, bära, bära. Vet inte om det är den omtalade psykologiska växtspurten som sker vid 4-5 veckor eller om det är något annat.
Vi ska okså till BVC idag och väga och mäta. Sen blir det packa inför norrlandsresan.
Snowflake - missade jag något iförrgår? Ska du börja plugga?