• malifa

järfällatråden 9

Rut: Tänker du fortfarande gå på bok och bebis imorgon? Jag tänkte promenera dit, ska vi ta sällskap?

Är det någon av er som går på friskis i Jakobsberg? Jag tänkte gå idag 11.45 på ett medelpass, de har barnpassning på mån och ons. Jag går även på kvällstid ibland!

• malifa

Rut: Kul med sällskap! SkrattandeJag går förbi ormbacka. En annan mamma kommer också gå med, jag tror ni går på yoga ihop! 9.45 blir en bra tid, ska vi ses på ormbackavägen (tror den heter så) vid skälby trädgårdsstad?

• malifa

Rut: Jag har läst ditt meddelande. Nu vet jag var du bor så vi går förbi hemma hos dig imorgon!

• malifa

Välkommen PappaEmil och al72!
    Jag är föräldraledig med en tjej på sex månader och har en kille på sex år och bor i Skälby!
    Till er som vill bada kan jag också rekommendera Bro simhall, mysig och bra för barn i alla åldrar!{#emotions_dlg.smile}

Lilla T: det är roligt med barnkalas men intensivt och ganska skönt att det är ett år till nästa.{#emotions_dlg.wink}

Vi ska snart åka utomlands, är det någon som har några bar tips vad vi bör tänka på och ta med oss?Längtar till en skön vecka i solen men den blir kanske inte så lugn som jag trodde för lilltjejen har precis börjat åla och dra sig framåt!

• malifa
    Jessilicious skrev 2011-03-14 15:24:04 följande:
    Hallå! Nu är vi hemma igen.. eller ja, kom hem förra torsdagen och har redan hunnit med besök till akuten Trodde det va blindtarmen men har tydligen ätit nått konstigt i Chile.. väntar fortfarande på provsvaren! Det är inte riktigt lika kallt som jag trodde det skulle vara här hemma..
    Fabi har fått börja på dagis igen, så är hemma själv med Angelina som blir 1 år nästa vecka..
    Någon/några som har tid och lust att ses nånting snart?

malifa: Hur gamla är barnen? Och hur lång är flygresan? Vi reste hem från Chile förra veckan och det tog sisodär 24 h.. phew!
    Låter tufft med 24 h!!! Vi ska till Lanzarote och det tar väl ca 6 timmar så det känns inte alltför jobbigt! Barnen är 6 mån och 6 år.
  • malifa

Välkommen MRobson! Jag brukar gå till ÖF i Barkarby, vet att en del som bor i Viksjö också går dit!

• malifa

Tack för tipsen Blue Topaz!

Tänkte också ta mig till ÖF på tors em, kul att fler kommer dit!

• malifa

Blir inte ÖF för mig idag heller, tyvärr. Rynkar på näsanJulia är dålig i magen och jag vet inte om det är magsjuka eller pga all ny mat hon äter! Märks väl om resten av fam blir smittad. Ha det så trevligt på ÖF ni som går dit!Skrattande

• malifa

Hej allihop! Har haft problem med internetuppkopplingen här hemma och har därför inte kunnat vara inne på FL.
    Har hunnit med en härlig vecka i solen på Lanzarote!Cool  Det var precis i rätt tid för när vi kom hem började Julia åla och dra sig framåt så nu är hon på allting. Inga lugna stunder längre alltså!!!Glad

Steffi och mumriksfru; går ni på fm eller em till öf på tisdag?

• malifa

Steffi: Vad synd jag kan inte på em idag, men jag räknar med att gå på tors. em till ÖF. Ha det så trevligt alla ni som går dit i em!

Svar på tråden järfällatråden 9