järfällatråden 9
Mumriksfrun: jag köpte en iphone4 i söndags. Jag. Kan inte sluta att leka med den. Har aldrig varit så här mkt ute på nätet. Är ju typ uppkoplad hela tiden på wifi. Går bra mkt fortare än att sätta på datorn.
Mumriksfrun: jag köpte en iphone4 i söndags. Jag. Kan inte sluta att leka med den. Har aldrig varit så här mkt ute på nätet. Är ju typ uppkoplad hela tiden på wifi. Går bra mkt fortare än att sätta på datorn.
Jag har jobbat där i över ett år innan mitt nuvarande arbete . Jag vet inte hur det att vara förälder där.
Maria: jag bodde först i orgona när den Gammla orgona byggdes . Där dom nya radhusen och husen står bar det bara en stor äng och skog och två växthus. Så ja jag tycker att hela den vägen och ner på Österdahls vägen ner mot björkeby är helt annorlunda.
D1980: ja jag har ju tystnads plikt men jag kan säga att som anställd trivdes jag inte alls. Som en förskola med inriktning milljö och hälsa, språk,mattematik så är den mkt bra.
Mumriksfrun: Japp du kommer att bli fast som jag . Och då fick jag ett jätte bra abonemang, fick välja vilken mobil jag ville i affären och ringa. Messa, möda, surfa , kolla på filmer, mejla m.m gratis till en månads kostnad på 735 kr . Den passar mig jätte bra eftersom jag gör allt sånt mkt. Det enda som kostar är betalsamtal tex till 118118
Det verkar som om Appen i iphonen ligger nere, fick plocka fram datorn för att komma in här.
För mig är mitt abonemang helt suvärent jag har ringt och messat och surfat för ca 1000kr i månaden. Så nu har jag fått ett affärsabonemang där jag endast betalar 735 kr och allt annat är gratis. SKIT NÖJD!!!
Appen ligger forfarande nere på iphonen skit måste plocka fram datorn hela tiden!
Vi möts utanför 9.30 men flingan känner igen mig (kanske eftersom jag har ju gått ner typ 50 kg
)
Vänta inte på mig utan gå upp ni i resturangen jag hittar er om jag skulle bli sen, Kan ju hända att jag står över i morgon beror på hur ont jag har. Elin fick du mitt nya nr häromdagen? Skicka iväg ett mess om du fick det till min mob så jag vet, Kommer inte att koppla upp datoen mer i dag.
Tack tjejer för en mysig frukost på Ikea! Det var kul att träffa och lära känna er mer eftersomman kommer ju ha tid att träffas sen när bebisen har landat. Efter Ikea åkte vi hem och hämtade hunden och åkte ut till hund ön som ligger ute på Drottningholm r fick han springa och busa av sig. Skönt det behövde han! Emma fick med sig en kompis från förskolan så nu leker dom. Skönt!!!!
kram elin!!