järfällatråden 9
Jessie - har tyvärr inga tips, men många styrkekramar till dig 
Jessie - har tyvärr inga tips, men många styrkekramar till dig 
Vad duktiga ni är som löptränar!
Själv ska jag på bröllop under tre dagar i helgen och kommer att äta, dricka och festa loss så min kondis lär väl vara sisådär nästa vecka
Har inte fått några lappar än.
Hej tjejer! Nu är jag tillbaka från vår barnfri helg och det gick jättebra! Selma hade skött sig exemplariskt och vi har haft det jättekul. Inte en tår faktiskt på hela helgen ![]()
Ang. vårruset så blir det LUNKA för mig med. Vi ses vi 17:30 då!
Flingan - kunde man lämna lite saker med Magnus? Typ tröja och mobil och plånbok?
Hurra, hurra, hurra för finaste Agnes idag!
LillaT - jag ska försöka hoppa på samma tåg som dig. Var skulle vi mötas upp sen? Måste man anmäla innan vilken startgrupp man ska börja i?
LillaT - jag inboxar dig mitt nummer så kan vi höras under dagen imorrn.
Matglad - kul att träffa dig idag!
Nu kör vi tjejer! Lunka för hela slanten
LillaT - jag försöker hoppa på samma tåg som dig, för jag vet inte vad Geohuset, men om jag inte hinner så hopapr jag av vid Universitetet och ringer någon av er!
Malifa - jag tänkte hänga med till Akallaby imorrn!
LillaT - instämmer med allt! Tack för sällskapet, hjälpen från Magnus och sötisarna och en jättetrevlig kväll!
Vi gick till Strand efteråt och det blev alldeles för sent. Var inte hemma förrän 02:00 inatt. Vi fick ett samtal om att vår farfar hade dött och trots att det var väntat så är det så tungt för att man vet att pappa är ledsen... vi satt kvar länge jag och min syster och pratade och det kändes bra. Det blev ingen 4H gård för mig idag... ska åka iväg och ta hand om pappa lite istället.
Utteröga - Steffi har gått på zumba och hon tyckte det var bra. Det verkar kul!
Är det någon av er som ska på något nationaldagsfirande imorrn? Tänkte att det kunde vara kul att gå med Selma om det är fint väder, men vet inte riktigt vart vi ska ta gå.
Primavilma - same for me, men jag tror jag ska gå imorrn istället. Visst är det klockan 10:00 både ons och tors?