järfällatråden 9
Kidsen var vakna efter kl.06 - jobbigt! Har hunnit med lite matbrödsbakning och gjort müsli - nu ska vi försöka komma iväg och handla - sååå tråkigt att göra inköpslista, men finns inte den med då glömmer jag hälften...
Kidsen var vakna efter kl.06 - jobbigt! Har hunnit med lite matbrödsbakning och gjort müsli - nu ska vi försöka komma iväg och handla - sååå tråkigt att göra inköpslista, men finns inte den med då glömmer jag hälften...
BM: Vad jobbigt med glutenintollerans - jobbar som hem- och konsumentkunskapslärare - tycker att det är jättetrixigt med bakningen, när vi har elever som inte tål gluten... Bakar du bröd själv?
evani: Vi brukade ge innan vi själva gick och lade oss om vi visste att han hade ätit dåligt under dagen och inte ätit välling vid nattningen... Annars så ska de inte behöva äta när de är i den åldern, vatten vid sängen brukar fungera...
Kram i värmen!
Vill bara säga att ni som kan och är lediga - njut! Jag sitter på jobbet ensam och svettas och vill inget annat än åka hem igen. Arbetslusten är lika med noll. Bara denna vecka kvar... Knappt några barn på dagis heller. Puh. Skulle behöva sitta här med en kylhink och iförd en bikini.