Inlägg från: Bolindermamman |Visa alla inlägg
  • Bolindermamman

järfällatråden 9

Tack alla ni söta

Haha ja Mirix planerad men dock en månad tidigare...vi har en resa till brasilien inbokad över jul och det är precis på håret att jag får flyga nu med en tilläggsförsäkring...pust

flingan-jag är nog ledig nästa fredag, passar det? Åh jag älskar öppnis jag va där hela tiden me tilde...så mysigt med alla sånger, barn, föräldrar osv. Vi va mest här i kallhäll då kerstin som håller i det där är supergullig.

Stora syster-tack tack, vi kollar dels stäket och även kungsängen/brunna som vi är rätt intresserade av. Vi va på en visning på ett litet radhus borta vid Bonäsvägen (Stäket), utgångspris var 2490 000 och vi tyckte det kanske var värt där runt 2,7-2,8(mäklaren sa också att den nog hamnar i närhete av det priset). Vet ni vad det gick för!!! 3 010 000 kr haha helt galet. Superroligt för säljarna dock Storleken vi vill ha är nånstans mellan 110-150 kvm, inte alltför stort. Och helst radhus då vi inte är direkta tomtmänniskor så en liten tomt räcker.

• Bolindermamman

Nu har de börjat med sina vanliga öppettider igen ser jag på hemsidan. Så fredagar har de öppet mellan 15-19, blir det kanske fel tid för dig med dagishämtning o så?

• Bolindermamman

Marina- är du säljare för meandi? Har för mig att jag läste det snabbt tidigare men jag kan ha fel

Om du är det är jag väldigt intresserad av att få komma på nån träff för lite shopping, har sett att det kommer mkt fint till hösten..

• Bolindermamman

jennypenny82-välkommen vart i järfälla bor du? hur gammal är din viggo? ev blir det säby nästa fredag vi får se om flingan kan då de hade nämligen bara öppet 15-19. Annars kanske vi går nån annanstans o fikar

• Bolindermamman

flingan/jennypenny82-Hur ser onsdag ut? Jag kommer nog va ledig onsdag och torsdag nästa vecka ist.

• Bolindermamman

flingan-onsdag är taget, lunch på ikea blir toppen. fler som hänger på?

• Bolindermamman

flingan- vi har en grön bumbo, hojta om du vill låna

vilken tid passra dig för lunch på onsdag? jag är ledig hela dagen o ska börja morgonen med en sväng på gymmet sen blir det lunch o sen hämta Tilde på dagis och leka i parken. Hon började denna vecka och tycker det är så kul där så jag blir solo på onsdag tror jag, bra så hon får vänja in sig vid dagis om dagarna igen efter så långt sommarlov:-P

• Bolindermamman

flingan- haha självklart jag tar me den imorgon

halv tolv blir perfekt!! ses då!

jaa mumfriksfru följ me så vi får se lilla tjejen

• Bolindermamman

oo skoj skoj ja utanför vid halv tolv blir väl bra det?

• Bolindermamman

Sötnos

Vi ses snart flingan

Svar på tråden järfällatråden 9