-
-
Nu har vi kommit hem från landet, tänkte först inte sova över i går men vi ändrade oss, fick sovmorgon för NEa sov hos farmor o farfar, vaknade iofs 7.30 ändå men skönt... fick en hel del gjort oxå, 1:a delen av taket gjort på utbyggnaden, nästa helg lägger vi på plåttaket, sen fixade jag landet o aätte lök 2 sorter(silver och röd) morötter, rädisor till Tomas (jag tycker det är äckligt) och sockermajs, ärtorna sätter jag nog nästa helg i en balkonglåda.
o vad mycket lättare det är att träffa rätt tangenter nu när jag tog bort de långa fina naglarna som jag unnat mig när jag inte jobbat på operation, men nu började de bli opraktiska.. kan inte bygga så bra, svårt att skriva, men jag var ialla fall fin en stund
-
Nu var det Tomas föräldrar som Nea sov hos... och de håller ju oxå på att bygga på landet så där har jag ful förståelse för om vi inte kan få hjälp iblandflingansnö skrev 2010-05-10 13:24:39 följande:Evani: Vad skönt att de var barnvakt åt er iallafall så att ni fick jobba! Bra! Sa du ng t till dem när ni frågade? -
VI hade en frigge bod på 10m2,, nu blir det ett rum till på 15m2 till Nea o en toalett.Lilla skrev 2010-05-10 13:10:03 följande:evani: vad skoj att det går framåt med byggandet! Hur stort hade ni innan och hur stort blir det nu? -
GRATTIS TILL JOBBET UTTERÖGA
-
Nea har i helgen äntligen börjat att gå själv... Hurra! Hon har ju varit så feg o inte vågat släppa taget om den hon håller i. Nu går hon lite då o då blandat med att för säkerhets skull krypa lite :)
-
Så var det äntligen dags... 1:a dagen på nya jobbet idag. Hoppas det går bra. Ha en bra dag alla, o ni som är sjuka ska krya på er!!!!!!!!!!!!
-
1:a dagen avklarad! Korvstoppning med info, samt bjuden på lunch av ett par chefer, men jättetrevligt stäle, hoppas att det är lika trevligt som det verkar. Redan bjuden på sommarfest... verkar som vi ska åka ribbbåt o flottbastu:) kul kul!!!!
-
Lycka till i morgon flingan!
Vi åkte hem tidigt idag från landet... inge kul väder alls, men jag har ju istället hunnit tvätta städa kök o badrum dammsuga, slänga ihop en fläskfile-choritzogryta till ikväll o nu ska jag snart släng i färg i håret oxå!!! Bäst att vara effektiv ;)
-
Grattis Elin till "lill"tjejen!