Inlägg från: lillgrodans mamma |Visa alla inlägg
  • lillgrodans mamma

järfällatråden 9

Gärna IKEA träff onsdag funkar bra för mig Mumriksfru.

Lilla T det låter bra med 5:e!

• lillgrodans mamma

Jag kan byta till torsdag inga problem, Kul att det är flera som ska med kändes som det skulle bli "bara vi" annars.... nog för att ni är trevliga Steffi å Mumriksfru men ni förstår nog vad jag menar Glad

Steffi Du var upptagen idag va? Så det är nästa torsdag du pratar om! I sånna fall tycker jag det absout. Simdejt betsämt.
    Nån mer som vill simma så kommer Steffi, jag å ev en till ha simdejter på torsdagar i Jakobsbergssimhall, så följ med om ni vill!

IKEA lunch torsdag 27/1 (Då fyller även Selma halvåret)
    Mumriksfru
    Flingan
    ev. Steffi
    LillaBebban (självklart är det ok)
    Lillgrodans mamma

• lillgrodans mamma

Steffi Va kul att träffa jobbakompisarna?
    Jag kommer inte ihåg tiderna du sa att dom hade vuxensim men jag kan från 18.15 å frammåt. Vad passar er administrativt?

• lillgrodans mamma
    RutanE skrev 2011-01-21 11:18:32 följande:
    ... så varför ska en mamma oroa sig....
    Underbart Rut!! Det är väll lite därför vi finns till för att oroa oss för våra barn, vi kommer inte ifrån hur mycket vi än försöker. Så skönt att det gick bra!

Här är det storstädning, å ikväll ska vi gå på Spagettiopera. Aldrig varit på opera förut, fick det i bröllopspresent av min kusin som tycker vi är för okulturella.
    Ska gå in med öppet sinne å se vad jag tycker.
    Det blir första kvällen som bara Richard å jag gör något sen lilla i kom. Ska bli mysigt.
    Angående lilla i undrar jag hur det kommer gå... eller oroar mig Glad... men hon kommer självklart överleva. Funkar det inte med ersättning med sked så får min kusin komma till teatern i pausen.

Lilla i värmer upp mig inför kvällen med att öva skalor här hemma.

Trevlig fredag på er allihop! Ser fram emot att se några av er på IKEA!
  • lillgrodans mamma

1975: Har ni tagit reda på att det är en liten kille?

Det gick bra igårkväll. Hon åt inget men grät sig inte genom kvällen heller. Richard å jag drog ner medelåldern i salongen rejält. :)
    Jag kan säga som så... det var kul att gå på föreställningen men vi kommer inte bli stammisar. Å det är precis som du skrev Lilla T det är mat samtidigt som operan spelas. Maten var bra å det var kul att testat på opera. Å det var riktigt kul att få ha maken på tu man hand en stund.

Va glad jag blir lillabebban att höra att det verka flyta lite bättre med sömnen. VI ses till veckan.

• lillgrodans mamma

Jag kommer med imorgon på IKEA dejt!

• lillgrodans mamma

Steffi kommer du med till IKEA?

Imorgon kväll ska vi säga 19.30 vid simhallen. Jag kör hem dig sen.
    Nån mer som vill simma imorgon kväll?

• lillgrodans mamma

Det fina i kråksången Steffi är att vi förstår om du inte kommer, vi har ju också bebisar.
    Det får bli som det blir.
    Kul om du kommer.
    Hör av dig imorgon.

• lillgrodans mamma

Tack för igår!
    Flingan säg bara till så ordnar vi en ny IKEA dejt, vilket är behövligt för mig. Jag glömde köpa hälften av det jag skulle köpa igår. Jag skyller det på amningshjärna... Ni som varit med förr, får man nån gång tillbaka vettet eller är det borta för alltid?

Välkommen Primavilma! Jag har en tjej på 6 månader å bor i Viksjö.

• lillgrodans mamma

Flingan: DU E SUPERWOMEN!!!! (Finns för övrigt en tröja vid Willys Veddesta där det står min mom is superwomen, kanske nått för pluttan)

Malifa: Hjälp... tänk om det aldrig släpper :). Jag tar gärna en IKEA dejt men inte förrän nästa vecka, upptäckt att veckan som kommer är lite full.

Trevlig lördagkväll på er tjejer! Nu ska här has myskväll....

Svar på tråden järfällatråden 9