järfällatråden 9
Gärna IKEA träff onsdag funkar bra för mig Mumriksfru.
Lilla T det låter bra med 5:e!
Gärna IKEA träff onsdag funkar bra för mig Mumriksfru.
Lilla T det låter bra med 5:e!
Jag kan byta till torsdag inga problem, Kul att det är flera som ska med kändes som det skulle bli "bara vi" annars.... nog för att ni är trevliga Steffi å Mumriksfru men ni förstår nog vad jag menar 
Steffi Du var upptagen idag va? Så det är nästa torsdag du pratar om! I sånna fall tycker jag det absout. Simdejt betsämt.
Nån mer som vill simma så kommer Steffi, jag å ev en till ha simdejter på torsdagar i Jakobsbergssimhall, så följ med om ni vill!
IKEA lunch torsdag 27/1 (Då fyller även Selma halvåret)
Mumriksfru
Flingan
ev. Steffi
LillaBebban (självklart är det ok)
Lillgrodans mamma
Steffi Va kul att träffa jobbakompisarna?
Jag kommer inte ihåg tiderna du sa att dom hade vuxensim men jag kan från 18.15 å frammåt. Vad passar er administrativt?
... men hon kommer självklart överleva. Funkar det inte med ersättning med sked så får min kusin komma till teatern i pausen.1975: Har ni tagit reda på att det är en liten kille?
Det gick bra igårkväll. Hon åt inget men grät sig inte genom kvällen heller. Richard å jag drog ner medelåldern i salongen rejält. :)
Jag kan säga som så... det var kul att gå på föreställningen men vi kommer inte bli stammisar. Å det är precis som du skrev Lilla T det är mat samtidigt som operan spelas. Maten var bra å det var kul att testat på opera. Å det var riktigt kul att få ha maken på tu man hand en stund.
Va glad jag blir lillabebban att höra att det verka flyta lite bättre med sömnen. VI ses till veckan.
Jag kommer med imorgon på IKEA dejt!
Steffi kommer du med till IKEA?
Imorgon kväll ska vi säga 19.30 vid simhallen. Jag kör hem dig sen.
Nån mer som vill simma imorgon kväll?
Det fina i kråksången Steffi är att vi förstår om du inte kommer, vi har ju också bebisar.
Det får bli som det blir.
Kul om du kommer.
Hör av dig imorgon.
Tack för igår!
Flingan säg bara till så ordnar vi en ny IKEA dejt, vilket är behövligt för mig. Jag glömde köpa hälften av det jag skulle köpa igår. Jag skyller det på amningshjärna... Ni som varit med förr, får man nån gång tillbaka vettet eller är det borta för alltid?
Välkommen Primavilma! Jag har en tjej på 6 månader å bor i Viksjö.
Flingan: DU E SUPERWOMEN!!!! (Finns för övrigt en tröja vid Willys Veddesta där det står min mom is superwomen, kanske nått för pluttan)
Malifa: Hjälp... tänk om det aldrig släpper :). Jag tar gärna en IKEA dejt men inte förrän nästa vecka, upptäckt att veckan som kommer är lite full.
Trevlig lördagkväll på er tjejer! Nu ska här has myskväll....