järfällatråden 9
LillaT: iPhone eller Samsung Galaxy!
LillaT: iPhone eller Samsung Galaxy!
MammatillAnton: gå inte till Avanti! Jag är inte så känsligt när det gäller frisörer men den frisören jag gick till där skulle klippa page (jag hade en lång ovårdad page) när jag tittar upp från tidningen (gör aldrig om misstaget att inte ha koll på frisören igen) ser jag att håret på hjässan är 3,5cm långt!! Hon hade fått för sig att göra en uppklipt page men det blev bara tantfrilla som inte hade något med page att göra!! Jag grät faktiskt rejält och frågade vad hon höll på med. Ägaren kom farande och sa "men det ligger ju inte så mkt hår här så så mkt kan hon ju inte klippt!" Hur fan kan man behandla en kund så!?? Tillslut slapp jag betala men det tog ett år att få tillbaka håret!!!
Love is in The Hair är bra (ligger på samma gata som Avanti) Speciellt deras manlige frisör!! Han är rolig, varsam, lyssnar noga på vad man vill och kollar av med jämna mellanrum att det är som man tänkt.
Usch... Längtar inte direkt till bebis när jag ser det ni skriver om sömnen... ;( Har haft turen med två sovande barn, undrar om vi kan ha den turen igen verkligen? Vid 4 månader har vi slutat mata på natten och de har sedan dess sovit hela nätter med några få undantag. (de har från dag 1 sovit i eget rum) Var i simhallen i Bro igår, den var ju verkligen kanon! Men jag åker inte dit gravid med två barn själv igen! Jag hade så ont överallt igårkväll!!
Sånt som bara händer mig har precis hänt mig.... (Jag råkar alltid ut för helt sjukt konstiga saker som inte händer andra... =( )
Delar av vårt hustak blåste ner och landade på min älskade nya Skoda som nu har skador på motorhuven, krossad vindruta, skador på taket samt flera skador på vänster förardörr och vänster passagerardörr.... Jag grinar över min bil och mannen och pappa är på taket och försöker rädda resten av nockpannorna på taket från att lyfta. Det visade sig att företaget som lagt om taket har gjort fel så nu blir det till att anmäla dem...
Har iaf varit snabb på att fixa så de kom och hämtade bilen till verkstan i em och så åkte jag direkt och hämtade en hyrbil, så nu står en svart V70 på uppfarten istället.
=(
Vi la om det när vi flyttade in sommaren 2006. Kostade oss ca 150 000 så man blir lagom sur när de inte bemödat sig om att spika fast pannorna!! Det är tydligen en del andra fel också men det handlar bara om kosmetiska fel tror vi iaf...
Jag hoppas de betalar för bilens självrisk och 25% av bilhyran också!!! 7000kr har inte vi just nu när jag är sjukskriven heltid :(