Inlägg från: flingansnö |Visa alla inlägg
  • flingansnö

järfällatråden 9

Ush ingen bra dag idag.... den som började så bra..... sitter här och är allmänt deppig och borde göra en massa saker men är bara sjukt godissugen...... blä........Slutade äta godis och snabba kolhydrater i måndags i samband med att jag slutade amma och nu är det riktigt jobbigt!!! längtar efter att få äta en baguette, eller en påse godis..... suck.... ja ja det går väl över....

• flingansnö

mumrik: Skönt med sovmorgon! Lycka till med städningen!

Nu känner jag mig lite bättre.... tog en apeslin och lite mer kaffe, och så på med lite musik.... nu ska jag plocka iordning med tvätten och Agnes kläder.... hon håller på att växa ur stl 68 nu..... liten blir stor!

• flingansnö

jossan: Hon är fyra månader (i morgon)

mumrik: Absolut, lägger till dig. Och visst kan du svänga förbi en sväng nästa vecka. Jag är hemma och tentapluggar mest hela tiden. På torsdagen ska Gustav opereras så då är jag med honom på sjukhuset, men annars är jag hemma.

• flingansnö

jossan: En liten plutt. Hur går det för dig/er då? Hur mår du?

• flingansnö

Visst vore det kul att ses! Denna vecka och nästa är dock svåra, denna vecka stressig med dopplanering mm, och nästa stressig med tentaplugg och operation av sonen, men sedan kan vi planera in en fika date. Vi är ju ngra fler lediga i tråden så vi kanske akn ordna ngt   

Hur gammal är storasyster? Vilken fsk går hon på?

• flingansnö

BM: Men lilla Tilde!!! Stackarn!!!!  Förstår att det känns jobbigt för dig! 

På ÖF i maria kyrka får syskon vara med. Jag har dock aldirg varit där.

Träffas nästa vekca vore kul, men jag hinner inte

När är det ni ska flytta?

• flingansnö

Jag funderar på att köpa sådana ketonstickor och hålla koll så att man ligger kvar liksom, är det ngn som testat sånna?

och du är så snygg så en liten pms bula gör inget!

• flingansnö

Mirjam: Vad bra att du påminnde! Det satt en lapp på fsk häromdagen, jag tog kor tpå den för att inte glömma, så gjorde jag det iallafall   Men  i Högby förskolas matsal Lördag 2:a oktober kl 10.00-14.00 och så Vattmyra skolans samlingssal Lördag 25:e september kl 9-16 och söndag 26:e sept kl 9-15

LillaT: Fy vad synd jag tycker om dig!!! För mig blev det värre i ungefär två veckor innan det blev bättre, och jag kände av revbenet i flera år efteråt, när det blev kallt och jag var stel och så.... Men då var ju mitt av...

• flingansnö

god morgon! ny dag idag! full fart! säger som djungelhjulen rulla på rulla på rulla på sätt faaaaaaaart

• flingansnö

Therese: Jag har lite citodn kvar som du kan få om du vill! Det kan man amma på, och det hjälper nog bättre än alvedon iallfall! Jag kan svänga förbi dig på em om du vill.

Och jag har en del att stå i, men det är roliga saker! Nu ska jag fixa alla dukar och göra klart et sista med dopklänningen Hon kommer vara sååååå fin på söndag min lilla A!

Svar på tråden järfällatråden 9