Jag håller med både Marina o Flingan... jag skulle blivit galen av att vara hemma längre, ville ju egentligen börja jobba lite tidigare än det blev, hittade ju inget jobb till att börja med men nu blev det i november när Nea var 10månader. O jag är jätteglad över att Tomas oxå fick chansen att vara hemma o "lära känna" Nea bättre.
Just nu kan jag nästan kräkas vissa dagar över att vara mamma, känns inte som om jag säger annat än nej stopp o akta
, dessutom säger Nea NEJ NEJ NEj Nej hela tiden till allt ( säkert ett jättekul ord) ni som har barn som passerat 1,5 redan, hade era oxå nån sorts trots då? Eller har jag bara fått en vädigt bestämmd ung dam som är för smart för sitt eget bästa ;)... Ja ja jag får väl igen min egen envishet nu, stackars mina föräldrar...
Men kan själv verkar vara det som gäller nu, men hon är ju go ändå det "lilla monstret"
lite påfrestande för nerverna bara...
Men jag tror i alla fall att jag vill ha en till busunge... Det är ju värt allt jobbigt i hela världen
Så färdig gnällt tror jag...
O GRATTIS till er som fått nya bebbar, o ni som ska ha, o krya på er sjuka o ni som mår dåligt, Ähhhh kram på er alla hopa