• 1975

järfällatråden 9

Friskis och Svettis brukar ha Zumba. Jag har varit där och zumbat för zumbatwins och dom är skit bra!!! Annars finns dom i Sollentuna Friskis och Svettis. Tempot är tok högt och det är fart och fläkt och man är helt genom svettig. Finns inte ett torrt plagg på kroppen.., och det är skit tufft.

Jag hade gärna följt med på middag men jag är beräknad till den 21 feb så jag vågar inte boka upp mig dom två datumen som ni har planerat..

• 1975

Välkomen sara E. Vissa känner varandra bra och har träffats här inne. Jag bor i viksjö och har en dotter som fyller 5 år den 20 feb, och har en son sim har BF den 21 feb. Skumt!!! Ha ha ha

• 1975

Prova Zumbatwinz i Sollentuna!! Du kommer inte att blibesviken! Med deras träning känns det som man är på ett jätte party! Skit kul!!

• 1975

Lillgrodan:: dragspelsvägen heter den och det är min hållplats åxå! Vilken väg? Jag bor på Barytongränd. Det är rad hus området som ligger bakom busshållplatsen gör bussen ner till kakan!

• 1975

Lillgrodan: samma område men inte den längan som brann! Ja alla verkar bo i skälby/ Kallhäll tycker jag!!

• 1975

Min tjej går på sandviks förskola och den är helt ok. Den ligger i viksjö. Men jag jobbar på den bästa!! Fjällensförskola som åxå ligger i viksjö

Svar på tråden järfällatråden 9