• evani

järfällatråden 9

flingansnö skrev 2010-09-14 16:15:58 följande:
    Tycker ni att jag är en dålig mamma om jag ger upp amningen nu? Det tar all min energi och räcker ju inte till Agnes iallafall.....
    Nope Känns det inte rätt så sluta.. och se till och bli pigg. Jag ammade inte Nea o har inte ett dugg dåligt samvete för det...
    Linnéa föddes 090127
  • evani

Nea var så trött ikväll att hon inte orkade äta välling. Hon sträckte sig mot sängen o somnade på två sekunder kändes det som. Får väl se hur hungrig hon blir i natt istället

Linnéa föddes 090127
  • evani

Grattis till lilltjejen Mirjam o Fanny

Linnéa föddes 090127
  • evani

Ja är det inte konstigt det där med dagisplatser??? De har ju nyss lagt ner Kullens dagis för att det finns för lite barn... hur kan det då stå massa barn på kö???

Linnéa föddes 090127
  • evani
    D 1980 skrev 2010-10-29 08:01:02 följande:

evani: Vad är det för dagis då som de har lagt ner??? Bara i Skälby verkade det vara över 200 barn som stod i kö till dagis (just i Skälby då) så jag förstår inte hur det kan finnas för lite barn.

Det är/var ett dagis i Viksjö, men jag tro de räknar antalet barn i hela kommunen när de räknar dagisplatser...

Kolla med dagmamma i viksjö, de har i alloa fall varit i behöv av fler barn. Kanske för långt att åka det med men ialla fall närmare än Kallhäll...
    Linnéa föddes 090127
  • evani

Hej hopp!

Är det nån som är bra på makeup här? Eller nån som känner nån som är bra? Helst rätt billig också, ska vara brudmakeup!

Linnéa föddes 090127
  • evani
    Lilla skrev 2010-10-31 08:02:30 följande:
    evani: Karin som hängde i den här tråden förut.
    ok, nån som har hennes mail?
    Linnéa föddes 090127
  • evani

Kram till dig Mia. Det ÄR tungt att bli lämnad... Jag fick världens tokdepression när jag blev lämnad av mitt ex, fast det är ju nu en massa år sedan, men lyckades ju till slut hitta min drömprins och nu ska vi ju gifta oss Hjärta så jag är ju ett levande bevis på att det finns hopp o att inte ge upp.

Även om det troligen inte gör att det känns ett dugg bättre just nu. Men jag tänker på dig. Säg bar till om vi här i tråden kan hjälpa dig med något, även om jag inte är den mest aktiva så är det ju bra att ha några att kunna spy ur sig lite galla över i alla fall...

Linnéa föddes 090127
  • evani

Usch vad trött jag är... Har varit vaken i ca 3 timmar i natt, Nea sov jätteoroligt och vaknade så fort jag försökte gå ut ur rummet, till slut satt hon i mitt knä o slumrade och la av en riktig brakare... så hon hade väl en fis på tvären stackaren, sen pekade hon på sängen o sov resten av natten... Tur att vi inte har det så här varje natt...
    Fattar inte just nu hur man orkade gå upp var 3:e timma o ge henne mat, fast då skulle jag ju iofs inte upp o jobba.

Linnéa föddes 090127
  • evani
    Lilla skrev 2010-11-02 11:51:36 följande:
    evani: grattis till att ni ska gifta er! Hjärta När är det dags? Fick du tag i Karin? Jobbigt med tuff natt... Vet hur det är. Det känns som att jag går i en städig dvala pga sömnbrist.
    Vi gifter oss i vår, och jag har kontakt med Karin. Tack :)
    Linnéa föddes 090127
Svar på tråden järfällatråden 9