• 1975

järfällatråden 9

Flingan: klarar och klarar!!! Nån måste ju göra det! Men sen kan jag inte röra mig på flera dagar. Som nu tex har jag inte rört mig från soffan sen jag satte nig vid tre. Har haltat ut till toa då och då. Och jag vet att jag inte kommer att sova i natt.. Kul kul...

Hade gärna velat haft en mjuk babygym, men hur mkt ska du ha för den hårda?

• 1975

Jag har bara bakat i dag och det räckte!! Man får göra så att dela upp allt typ var tredje dag och sen vila två. Men nu kan jag vila resten av tiden. Det var mkt att göra innan bebisens ankomst!!

• 1975

Lilla T:: av nån konstig anledning kunde jag inte svara på ditt mail. Men mars funkar jätte bra!! Han har inte dykt upp än så det är ingen bråska!! Tack/ judit

• 1975

I morgon kl ett ska jag på omföderske möte på Mvc e det nån mer som ska dit??

• 1975

D1980: jag har jobbat där!! Detta är inte OK!!! Ta genast upp det med förskolechefen susanne Nilsson!!! Det får inte hända!! Tänk om han hade blivit döds sjuk då?? Vad skulle dom säga då? UPS! Sorry! Eller?

• 1975

Det e klart att hon kommer att skydda sina anställda! Men det e bara att stå på dig och du har rätt!!!

• 1975

Jag har ett tips! Innan min gastric by pass operation gick jag ner 13,5kg då levde jag på flyt diet. 800 kalorier endast per dag. Levde på nutrilett i två veckor O.B.S endast detta och vatten. Inte fuska så går det om man ger sig fan på detta!!! Lycka till!

• 1975

Är det nån som vet nåt om förskolan och skolan iljansboda i norra Stäket?

Svar på tråden järfällatråden 9