Inlägg från: Matglad |Visa alla inlägg
  • Matglad

järfällatråden 9

Jaha, tjejer, nu är ni anmälda! Bara att börja träna! Om det är fler som vill vara med går det förstås bra, vi delar med oss av picknicken så det är bara att anmäla sig själv!

lillapindi: Jag går också på Kenzai, det är toppenbra där tycker jag. Går helst på gruppträning men kör ibland själv när inte tiderna passar. Brukar träna easyline, core och boxercise.

• Matglad

Lilla T: Det är ju väldigt ljust på morgnarna nu, mina barn  som i vanliga fall vaknar vid 7 vaknar nu 6. Men på söndag ställer man ju fram klockan så då blir det kanske bättre. Vad händer om ni lägger honom tidigare? Man kan ju prova att successivt tidigarelägga läggningen. Sover han bra på natten nu?

• Matglad

1975: Mariakyrkan i Jakobsberg, Öppna förskolan i Aspnässkolan och Järfälla kyrka vad jag vet. Tider finns nog på nätet.

• Matglad

Lilla T: Tack själv! Det var trevligt! Synd att du jobbar på torsdagar när jag har möjlighet att hämta lite tidigare. 
    Förresten Easyline torsdag morgon 6.45. Kanske något för dig?

Nästa torsdag är det dags för Bok&Bebis i Viksjö igen! 10.30 som vanligt.

• Matglad

Lilla T: Vi har en resesäng men den är lite knepig att fälla upp. Det är bara att komma förbi och hämta om ni vill!

• Matglad

För er med bebisar: Vilka är era barns favoritsånger?

• Matglad

Elin: Tack!

Lilla T: Det är ju för att man ska promenera dit!
    Vad blev det för telefon?
    Tack för sångtipsen och säg åt maken att masa sig till bibblan på torsdag!

• Matglad

Jaha, idag verkar alla vara ute i solen. Själv är jag inne och städar men det behövs ju också. Snart blir det nog en cykeltur iaf.

Någon som har tips på en bra firma här i närheten som fönsterputsar?

• Matglad

Någon som vill ha en hoppgunga eller stövlar i stl 19/20?

• Matglad

1975: Toppen! Jag jobbar på Viksjö bibliotek, kan du hämta den där?

• Matglad

1975: Varsågod! Hoppas den kommer till användning!

• Matglad

Missa inte: Bok&bebis på Viksjö bibliotek på torsdag 10.30! Vårens sista!

• Matglad

1975: Den minsta som varit med på bok&bebis var 5 veckor så 9 veckor går fint! Det är ju mycket sång, musik, ramsor så något utbyte har ju även de minsta barnen!

• Matglad

Hej tjejer! Nu har jag anmält mig till vårruset!

• Matglad

Det har kört ihop sig lite den 25 maj så jag kommer inte kunna springa vårruset då men jag kommer att springa på tisdagen istället. Synd att inte kunna var med på picknicken men så är det ju ibland.

Svar på tråden järfällatråden 9