järfällatråden 9
Välkommen Mee86!
Välkommen Mee86!
Flingan - håller med om Rosenlund och Hellström. Har läst alla och man blir verkligen deppig av att veta att det handlar om riktiga fall... I vanliga fall älskar jag skräckfilm och mordhistorier i böcker, men sen vi flyttade till hus har jag blivit lite mörkrädd
Vad typiskt med tentan! Så surt när det bara är några poäng bort... Du kommer fixa den nästa gång! Jag vill säga att jag gärna hjälper dig att plugga, men jag tror inte min engelska är så bra att jag kan vara till någon hjälp.
Mee86 - några här i tråden tränar på Kenzai här i Skälby och jag är också sugen på att börja träna där.
Någon som är sugen på en fika eller prommis imorrn? ![]()
Flingan - vad kul! Jag satt precis och tänkte samma sak - vuxet sällskap pleeeeease! IKEA frulle blir super. Jag tar med mig kokböckerna också. Jag kan hela dagen så säg den tid som passar dig och Agnes.
Flingan - oj, stackars Agnes! Vad skönt att hon mår bra idag
Vad blev det för smarrig middag till er igår?
Henrik jobbar till 18:00 idag och sen ska vi göra vår "lördagstur" dvs. åka till ICA viksjö och köpa något smarrigt till middag. Har donat lite i min syverkastad idag och imorgon blir det eventuellt brunch på Björk. I veckan tänkte jag åka runt och kolla på lite olika babysim till Selma. Mamma lovade att hon skulle få det i julklapp av henne
Väkommen Machina! Jag bor också i Barkaby och har en liten Selma som föddes 100727. Vad jobbigt att behöva åka till Uppsala! Det hade jag inte heller klarat. Jag var öppen 8 cm när jag kom in 1 timme efter vattnet gått. Bråttom, bråttom, bråttom!
Hur mår lilla Isa?
Machina - jag bor precis på gränsen mellan Barkarby och Skälby. Bredvid gymet Kenzai.
Utteröga - är det samma grannar hela tiden som gnäller?
Flingan - ja det var jättemysigt! Prommade från östermalm till centralen runt alla smågator i solen med skruttan och det var sååå mysigt! Det är så sällan vi är i stan nu för tiden. Hur gick det med Gustavs läkare igår?
Machina - jag har varit på ÖF i Barkarby en gång och det var jättemysigt! Har hört att den som ligger i Jakobsberg är större, men jag har inte varit där själv. Kollade upp Vålberga på karten, det verkar vara nära
Har ni hus eller bor ni i lägenhet?
Många kramar till dig Elin 
LillaT - jag kan tyvärr inte på torsdag. Ska ha en kompis över på lunch och sen kommer min syrra och vaccinerar kissarna. Hoppas ni får en mysig dag!