järfällatråden 9
hej Sarunia och välkommen! Jag kan inget om kalhäll men vist borde de väll på kommun veta? Tip här i tråden bor i Kallhäll, hon svarar nog, om hon vet något, i kväll.
hej Sarunia och välkommen! Jag kan inget om kalhäll men vist borde de väll på kommun veta? Tip här i tråden bor i Kallhäll, hon svarar nog, om hon vet något, i kväll.
Åhhhhhhh vihar enn piggelin på väg! Den lilla var inte still en sekund, så det blev improviserade,något udda UL bilder!
Ugh sista kvllen inför sista delmomentet i kursen.. sista kvällen att pyssla påflera veckor.,.. o jag e yber allergisk och det kliar och rinner och jag övrreagerar... varfö skulle det bli mkt skola de sista veckorna liom
Lycka till imorgon Annika med op. När jag tog ut skot i armentag jag ju sammtidigt ut de i lårbenet så jag mins mest det.. Måste de söva dig? Får du nytt gips? Jag mins verkligen inte! Istället mins jag att jag svimmade i dushen två gånger efteråt när jag själv skulle ta av mg plsåtrerna från benet och att min pappa åkte på semester när allt skulle ut så jag fick bo hos några bekanta...
sa jag att min hjärna e tjock?
Elin, det är jätteskumt att hon intee käner bebisen! Jag fick mitt i all lycka lite klaostofobi för den såg så trängd ut och stretade så mkt!..
vilken hemsk bok... o nu ha du ju berättat storyn... e det bäst att börja på tvåan direkt då
Skolan var ju meningslös idag... vi har en sån dålig lärare som låter sig köras över!! Vi skull ha grupparbten 2 o 2, det blev att man "om man vill" får göra uppgiften själv... så jag som ville jobba ihop stod ensam kvar..
och gruppen jag ska jobba med resten av terminen e ett riktigt bottennapp... JÄVLA SKIT!
o vem tror ni tog Mira till Willys, skulle betala alla varor och så fanns de inga pengar på kortet...
med det var inge felpå kortet... jag hade betalt fannys CSN så pengarna var slut
Ett perfekt avslut på en skitdag: mens.. r u kidding me?????
sett att grannarna har en ;-P
Vi har bestämt oss för en P&T! Men sport eller vibe, det är frågan!
Vad kul för er Eva och Annika!
Här är det väll.. ok.. jag ch Fanny ämtade mira tillsammans och tog bussen till Willys, (bile är på lagning,,,) så det blev lasagne till middag! Skolan va helt förvirrande idag och jag vill att det ska vra slut nnu!
Lasgne- fullkornsplattor, nötfärs, röda bönor, morot, lök, MASSA vtlök, ost, parmesan, cream fresh med paprika och chilismak, goda kryddor, sweet chilisås MUMS!!
det va den,jag glömde dock champinjonerna!
kul att du tittar in ändå Karro
Grttis Linnea! Ågg Bastian, det namnet ville jag länge att mitt barn skulle heta. Jag var väll inte så gammal men väldigt frtjust i namnet efter tt ha sett Den oändliga historien.