järfällatråden 9
Flingan: Neeejjjjjj! Vilken jobbig början av veckan!! Hoppas alla kryar på sig snart! Kram!
Flingan: Neeejjjjjj! Vilken jobbig början av veckan!! Hoppas alla kryar på sig snart! Kram!
Flingan: det förtjänar du!!! Ang indoorwalking så testar jag gärna det!
Stora styrkekramar till alla som har sjuka barn!!! Det är inte roligt!
Lilla T: ja, det var kul att ses. hade gärna bjudit dgt på en fika, men eftersom jag har så ont i knät, har jag inte orkat städa så mycket... det får blir en annan gång!
flingan: vad kul! på tis brukade jag ju gå på zumba, men det funkar inte just nu...:( tänkte vila lite och testa simning igen nästa vecka om det känns okej. så får vi se hur det går. jag återkommer! tränar du på friskiskällan eller vad den nu heter?
lilla t: jag gjorde inte det. det känndes lite bättre idag. så kanske det går över! hoppas, hoppas...
lillgrodan: jag tror jag väntar tills nästa vecka med simning.
rutan och mumriksfru: ses imorn på öf, hoppas jag!
hoppas alla få en god och lung natt!
Jag vill också promma, men kan ju inte:(
Flingan: Häng med på ÖF nästa gång! Det vore kul att träffas där:) Vad är det för jobb du söker? Jag håller ju också på, men man hinner ju knappt någonting. Jag är ju väldig glad att H sover så bra på nätterna, men han sover nästan ingenting på dagarna och bara när vi är ute. Är han vaken, vill han alltid ha min uppmärksamhet... som nu... gotta go....
Lillgrodan: du har helt rätt! Men jag skulle faktiskt föredra simhallen i jakan - av rent praktiska själ... Och rutan ska kanske hänga med också!
Flingan: det var väl tråk
Oj, råckade klicka på "skicka"... anyhow: tråkig att det kändes så fel, flingan:( hoppas att det löser sig!!
angående baddejt, så kan jag bara på fre nästa vecka. men veckan efter är ganska öppen än så länge. vill bara gå på öf på tors.
ha en härlig helg, tjejer! vi har besök av farmor och faster:)
Mumriksfru: var ni i jakan? Skulle inte ni in på stan? Till jakan hade jag någ hunnit med också... Men, men, nästa vecka då:)
Flingan: jag brukar vara på öf ca 13:30. Jag tar nog bussem dit. Om du inte vill gå in själv, så kan vi träffas där utanför!