• 1975

järfällatråden 9

Vet inte riktigt! Vi har hittat ett super fint radhus 4 rum och kök. Dom vill byta mot våran trea. Men jag vill veta mer om skolan!!

• 1975

Ja!! Trist för jag storm trivs här! Men området var jätte mysigt där. Gatan heter biskop jöns väg..

• 1975

Det kan vara skönt för dom att komma ut när dom e febriga. Speciellt om dom ligger i vagnen. Bra med lite luft!!

• 1975

Jaha!! Vilken tokig natt! Emma har hög feber och har hostat lungorna ur sig! Hon har varit vaken från 1.30 och är det forfarande. Jag har slumrat till och från. Katten har tok lekt. Hunden har snarkat som en alkis och ylat vid ett tillfälle så hjärtat stannade på mig. Han måste ha drömt nåt hemskt. Och nu fattas bara att jag som är så utvilad efter denna natt ska föda just i dag. I LÖÖÖÖVE MY LIFE!! God morgon världen!!!!!

• 1975

Jag gav Emma frukost när hon var runt 5 mån tror jag. Havregrynsgröt med lite sylt och mjölk. Sen orostat bröd utan kanter med smör och leverpastej i små små bitar.

• 1975

Dom första du nämnde är populära, fjällen är åxå mkt populär lång kö dit. Jag har min dotter som är 5 på Sandvik. Jag håller på att byta till fjällen pga att på Sandvik är 4-5 års gruppen alldelles för stor och min dotter hon trivs inte i en sån stor grupp.

• 1975

Tack lilla T! Kan inte svara på inboxen därför svarar jag här. Kommer inte kunna att hämta den nu framöver pga slemproppen gick i natt så nu väntar vi på bebisen. Så jag återkommer när det lungnar sig här hemma och allt e klart. Tack

• 1975

Tack tack har lite små värkar som kommer till och från under dagen. Hoppas på att det kommer igång i natt. Håll tummarna!

• 1975

Nä inte ännu!! Trist med väntan! Hoppas på att det kommer i gång under dagen nu. Har väldigt ont i korsryggen till och från.

Svar på tråden järfällatråden 9