Inlägg från: flingansnö |Visa alla inlägg
  • flingansnö

järfällatråden 9

puh, nu har jag pratat med socialtjänsten ang syrrans barn.... men de var såklart på konferens idag, så jag måste ringa dem igen i morgon.  puh.... det är tufft.....

• flingansnö

Annika: Men nej!! Det var ju du som skulle få det där fast jobbet!! Jävla skit!!! Kramar i massor till dig!

Primavilma: skönt att vaccineringen gick bra!  hur var utvecklignsamtalet?

BT: Shit vad du är organiserad!! Nu får du vääääääänta på lillpojekn! Augusti kommer snart!

Lina: Lycka till hos chefen! 

• flingansnö

Puh, har ring försäkringsbolaget nu för att göra skadeanmälan på gustav.... låter det inte hetl sjukt!!!! Som om han har fått en skada.... eller det har han ju liksom... men ja ni fattar.... de skulle skicka blanketter iaf, så får vi hoppas att det genererar lite pengar!

• flingansnö

Hej hopp!!

Nu är jag tillbaka!! Har ni saknat mig??

Helgen i sandviken har varit bra, mamma och syrran blev jätteosams, men alla verkar gilla mig och mina barn så jag fick medla lite, men det gick bra! Gick bra att hålla tal till farmor också, pappa började gråta!

Rutan: Wow!! 10 år!! Grattis!!!

Lina: Säger som karin, medicnspruta, om det behövs. Gå på allmäntillståndet, och om hon bajsar så får hon ju i sig ngt iallfall, och om det är amning så är det ju vätska också!  men det är inte kul när de är sådär sjuka! Kram till Selmis från oss!! Drömde föresten om dig och Selma i natt, ni var med när jg bröt mig in i mitt nya hus!

• flingansnö

Fick ett ryck och satte äntligen igång med renoveringen av vårt matbord! Har snart slipat hela bordet! Hoppas hinna grundmåla det ikväll också!

• flingansnö

Therese: Sorry, den står hos farmor och farfar.... men det brukar gå att fynda billiga på blocket!

Lina: Stackars lilla Selma!!! Och dig med förstås! Du får rapportera sedan hur det har gått och vad de sa på VC!  Kram till er! Och jag tycker att du SKA sitta och njuta med en bok!

Här hemma har Agnes lärt sig dricka själv ur flaskan nu! Så i morse fick hon välling i flaska vid bordet, coh jag kunde göra annat medan hon drack!!

• flingansnö

matglad: Agnes gillar blinak lilla stjärna, och imse vimse spindel. sen sjunger jag också  vi har en tulta för henne, som jag sjöng på dopet.

• flingansnö

Steffi och Lina: Stackars era små sjuklingar!!! Krya på dem!

Tip: Shit vad scary med lunginflamtaion!!! Stackars liten!!! Tur att det finns medicin! Ang löpträningen så går det v äl sisådär.... jag får nog lunka mig igenom det där loppet.... men jag prommenderar nästan varje dag iaf och ska köpa mig ett par nya skor så att löpningen kan gå bättre.

Lina: Jag har grundmålat det och det ser bra ut, ska börja med nästa lager nu, det blir vitt underrede och grön skiva, och så håller jag på och lackar iläggskivan som jag tapeteserade igår, jag lägger upp bilder när det är klart!

• flingansnö

Lina: NEJ!!!! Förståra tt det känns pissigt! Men du, om ni då ändå blir tvungna att åka, kolla med dagmammorna i viksjö, de har ju jättebra rykte och jag har för mig att de verkligen vill ha in barn där!! Värt att kolla upp!!!  ÄVen de i berghem har ju bra rykte! Sen får man ju stå kvar i kön, och behålla sin köplats.  Det ordnar sig!! Du fixar det!

Svar på tråden järfällatråden 9