• Ria

Hur lång tid tar det för en bihåleinflammation att läka?

Tjoho!

Har varit sjuk i över en vecka, fick bihåle nu på slutet. Det är nu tredje dagen. Jag tog en vanlig nässpray som fick svullnaden att sjunka. Tog sen vanlig flytande alvedon, har inte alls lika ont nu. Känner mig näst intill bra. Fick rådet av apotekarien att ringa till vårdcentralen igår när jag var in å köpte sprayen. Men idag mår jag juh så pass bra.. Så det är nog påväg över själv.

• Ria
    versan skrev 2010-03-24 10:30:33 följande:
    Ja det kan om du har tur & får en lindrig Bihåleinflammation men har man gått i en vecka med Snor som ändrar färg i alla kulörer då är det dax att gå till läkaren.Bihåleinflammation är inget att leka med. Fråga mig vet av egen erfarenhet.Problemet är med bihåleinflammation är att man kan plötsligt känna sig bättre man tex har snytit ut en rejäl klump med snor. (hehe... ursäkta detaljerna) & sen känns det bättre i några dagar upp till en vecka sen kommer skiten tillbaka.Och det beror på att bakterier finns kvar i bihålorna och sakta fylls snor & var på igen & sen är det samma visa om igen.Händer det så gå iväg till Vc Direkt.  
    Tack så mkt, det ska jag göra.
Svar på tråden Hur lång tid tar det för en bihåleinflammation att läka?