Septemberbarn 2009 DEL 3
hahaha fan seg man är då...undrade varför ingen skrev längre på den andra tråden...KONSTIGT=)! ja ja nu har jag också hittat hit
hahaha fan seg man är då...undrade varför ingen skrev längre på den andra tråden...KONSTIGT=)! ja ja nu har jag också hittat hit
Nån som är barnbajs expert här? Tidus har börjat bajsa småå små mini bajsar nu efter jag börjat med vällingen??....kul Lördags snack va=)
Emma ... Bra att det blivit bättre..läste i kapp dina inlägg idag.....tidus är likadan som fleras barn här inne är med sömn. Jätte svår att somna honom på dagen......visste inte att natten kunde bli påverkad om dom inte sov tillräckligt på dagen kanske därför han vaknar ofta på natten då...fick i honom 110 ml välling i kväll plus bröst får se om han sover länge.....alltså svär föräldrar... Fick ännu en gång höra om min ammning,frågade hur länge jag skulle amma...och tyckte jag skulle sluta amma på dagen så svär mor kunde få vara barn vakt...när jag säger att tidus fått äta hemma gjord spagetti och köttfärssås säger hon...'men inte eran mat med massa kryddor' svarar jo med massa salt...ne klart jag inte tagit massa kryddor och salt i....då svarar hon ne jag litar inte på nån...??hur ska man tolka det. ? Blir galen på hur på hon är hon ska bestämma över vad tidus ska ha och inte ha och jämt när vi är där vill hon han ska ligga naken fastän jag sagt att vi luftar hemma morgon och kväll ibland mer om vi är hemma hela dagen...men hon litar väl inte på att jag tar hand om mitt barn.... vet inte.....fynda på tradera idag...riktigt bra där ju
hej allihopa....grattis till Lokes tand=) lite sen här kanske men inte hunnit skriva.
Nu sitter Tidus nästan själv så stolt=)...och han ammas och får ändå i sig välling morgon lunch på dagen frukt mellanmål, och välling plus ammning kvällmål....blir förvånad men han vill ändå ha mat på nätterna 2-3 ggr .....
Är det nån av er som väcker era små på kvällen och ger mat?
Var så glad för att solen tittade fram men nu har det bara regnat och regnat såå tråkigt men det blir på med regnskydd och ut och gå ändå=).
Lilleman slockna halv sju heeelt onödigt då han sak i säng kl 8 haha...ja ja blir väl nio ikväll då=).
Ska till nya Bvc den 8:e ska bli kul att se vikt och längd.
Nee kikar in senare