• Anonym (no touch)

    Ingen beröring

    Det kan låta som ett skitlöjligt problem men de håller på äta upp mig. Vi har varit tillsammans i mindre än 2 år och väntar barn tillsammans. Han frågar varje dag om jag behöver något och han passar upp osv..  En jättegullig sida av honom, men han rör inte mig om det inte gäller sex förstås.

    Jag har både ont i rygg och massa stickningar i fötterna som bara skriker efter massage/beröring men han säger bara imorgon när jag är lite piggare. Nu har han sagt det i 2 månader. Har tom börjat gråta och varit superledsen över det då säger han bara, jag kommer väl alla fall åka på att massera dig sista månaden och skrattar åt att jag blir så ledsen över det här. Om det är så himla hemskt att röra sin tjej kan man ju inte vara kär eller vad vet jag, men ligga går bra. Kunde inte ana att man kunde sakna beröring så här mkt. Det kan nästan göra att jag saknar mina ex ibland för de var aldrig rädda för att ta i en.

  • Svar på tråden Ingen beröring
  • Moasmamma

    Oj det låter skitjobbigt!

    jag kände ett tag att vi inte heller rörde så mycket vid varandra, att det nästan kändes som en främling när vi hade sex.

    men då vände jag på det och insåg att jag inte rörde så mycket vid honom heller.
    det jobbar jag fortfarande med.

    sedan jag tog upp det och vi pratade om det har han bättrat sig enormt, han pussar mig och kramar mig alltid när han kommer hem, spontant direkt efter maten eller i soffan, men jag är fortfarande jättedålig på att återgälda det.

    när jag sa det till honom var hans svar: "men du rör aldrig vid mig heller", och då fattade jag att jag bara fokuserat på vad jag vill att han ska göra utan att bry mig om att ta reda på vad han vill...

    Prova att ge honom mera beröring i vardagen, och om ni börjat mysa för att tex han vill ha sex så hindra honom tills du fått nog med beröring och sen kan ju du bestämma om du vill ha sex eller om du är nöjd ändå.
    Passa på när han är inställd på din kropp och är sugen på att ta på dig, då kan du passa på att styra sättet han rör dig på och visa att du bara vill ha vanlig ömhet istället för sex.

    han kanske inte förstår hur du vill att han ska göra, han är ju trots allt kille. {#lang_emotions_wink} 

Svar på tråden Ingen beröring