Bindor efter förlossning
en dum fråga kanske men när man blöder, är det bara rent blod eller är det mer mensliknande, typ lite klumpar i?? förlåt om jag låter äcklig när jag skriver men men...detta spelar väl också in på vad man ska ha för binda...
en dum fråga kanske men när man blöder, är det bara rent blod eller är det mer mensliknande, typ lite klumpar i?? förlåt om jag låter äcklig när jag skriver men men...detta spelar väl också in på vad man ska ha för binda...
mammacatta-jag tänkte också på att det måste ju vara vettigare att köpa Tena istället för bindor...bindor är ju i allmänhet väldigt smala och jag har ingen lust att läcka igenom hela tiden...hatar bindor i allmänhet och bävar emot denna tid då man måste ha det:(
usch, det låter ju bara så äckligt måste jag säga..men men, det går ju över:) Får bli storhandling på apoteket nån vecka innan med andra ord...
Wellah, det finns på apoteket men de som finns där verkar vara rätt små..men gå in på tenas hemsida www.tena.nu så kan man beställa gratisprov på större..det tänkt eja giaf utnyttja sen när det närmar sig förlossning. Annars måste man tydligen få dessa på recept??