Inlägg från: nollåtta |Visa alla inlägg
  • nollåtta

Vad ska ni äta i dag 25

Ravioli i het tomatsoppa med oregano, baguette till.

• nollåtta

Crepes med ost och skinkfyllning. Till dessert blir det citron och lakritsglass, glasstrutar och M&M att ha på.

• nollåtta

Grekiska biffar, klyftpotatis, tzatziki och sallad ska vi äta ikväll.

• nollåtta

Lunch blir pizza, mannen är nere och hämtar den nu.
    Till middag vet jag inte riktigt, är sugen på någon god matig sallad med fetaost och annat smarr i, vi får se..

• nollåtta
    nollåtta skrev 2010-10-16 11:29:44 följande:
    Lunch blir pizza, mannen är nere och hämtar den nu.
    Till middag vet jag inte riktigt, är sugen på någon god matig sallad med fetaost och annat smarr i, vi får se..
    Nej ska steka raggmunk istället. Vi äter det tillsammans med fetaoströra och flytande honung.
  • nollåtta
    Ela skrev 2010-10-16 20:04:14 följande:
    Jordärtkocks- och potatispuré (med vitlök), entrecôte och trattkantarellsås. Magen står åt alla hörn nu (som att den inte gjorde det innan gravid som jag är ) men det ska nog kunna slinka ner lite Chunkey monkey om någon timme. Tungan ute
    Men guuuud vad gott det lätt.
  • nollåtta

Omelett med valfritt plock ( vi har skålar med strimlad kalkon, coctailtomater, mozarella, riven västerbottenost, soltorkade tomater samt babyspenat) Sallad och vitlöksbröd till.

• nollåtta

Igår åt vi korvstroganoff, ris och ärtor. Hittade 85 % falukorv så jag testade den, gott

Ikväll ska vi äta köttfärslimpa, kokt potatis, brunsås och rårörda lingon.

• nollåtta

Gräddig kräft och vitlökspasta.

• nollåtta

Vi åt plockmiddag, tomat och mozarellasallad, parmesan och tomatsalami, rostbiff, fransk potatissallad, baguette, ostkex och taleggio.

Svar på tråden Vad ska ni äta i dag 25