• Svar på tråden Vad ska ni äta i dag 25
  • TereseA
    annahagg skrev 2010-05-07 16:38:34 följande:
    Har i dag ätit Pizza. Här kommer receptet på Grålles Tacolåda: Klart att du kan få receptet . Grålles tacolåda ca 500 g köttfärs 1 påse taco kryddmix 200 g philadelhiaost 2 dl créme fraiche ca 200-200 g riven ost (jag använder tacoost) ev. krossade nachochips Stek färsen och ha i kryddpåsen. Blanda créme fraiche och philadelphiaost och bre ut i en ugnsform. Häll på färsen, strö ev. över chipsen och riven ost. In i ugnen 225 g ca 15 min (fin färg på osten). Servera med tex. en sallad, guacamole, vitlökssås, sallad, hackad lök och nachochips. Lycka till!
    mums.vad gott..ska spara receptet..
    Akiim är mitt liv 071004
  • MalakiW

Hummersoppa till lunch och snart fläskfilé racklett (fläskfile, bea-sås, finhackad lök, färska champinjoner och pommes) till middag :D

• Mumu

Kycklingfilé i indisk marinad, basmatipilaff, kålröra, raita och naanbröd. Mätt så magen står åt alla håll vill jag lova!

Bäst just nu: HIMYM
  • nollåtta

Sesamnuggets och couscous med spenat, pesto och fetaost.

• Gul13

Vi grillar oxfilé och äter potatisgratäng och så med lite goda grönsaker bredvid.

• nollåtta

Halloumipasta på Brödernas Ohlssons vis.

• annahagg

Ugnsgratinerad Falukorv med mos.

• Night Angel

Idag blir det köttfärslimpa.gräddsås.kokt potatis.gröna bönor i pestosås och lingonsylt

DET FINNS INGEN VÄG TILL LYCKAN.DEN FINNS I DITT INRE!
Svar på tråden Vad ska ni äta i dag 25