• JuliaåRonjasmammis

Nu är jag full 11

Oj, så tiden flyger iväg! Dags för en ny tråd för alla livsnjutare som gärna tar sig ett glas då och då utan dåligt samvete.

Hjärtligt välkomna, skål på er!{#lang_emotions_cheers}

Mina åsikter är alldeles gratis!
  • Svar på tråden Nu är jag full 11
  • Pix Ladin
    SimplyTheBest skrev 2010-03-27 20:42:59 följande:
    Kan hända att jag känner för att kramas lite med. Blir du jobbig då?
    Nejdå. Jag är jättesnäll och kramas gärna.
  • SimplyTheBest
    Pix Ladin skrev 2010-03-27 20:44:54 följande:
    Nejdå. Jag är jättesnäll och kramas gärna.
    Bra
    Om det inte passar - fuck off.
  • M C
    Pix Ladin skrev 2010-03-27 20:39:32 följande:
    De är så aggressiva där.
    Ja, vem fan vill ha en pungspark för att man missuppfattat en invit?
    Bara för att du inte vet betyder inte att ingen vet. Stultorum infinitus est numerus.
  • Pix Ladin
    M C skrev 2010-03-27 20:56:46 följande:
    Ja, vem fan vill ha en pungspark för att man missuppfattat en invit?
    Nej, det är att ta i.

Däremot gav jag en gubbe en örfil en gång därför att han gick fram till mig och tog mig på brösten. Han måste ha varit sjuk på något vis. Örfilen kom av sig själv, jag hann inte tänka, ingenting. Jag blev så chockad av hela grejen.
  • idiblon yes
    Pix Ladin skrev 2010-03-27 20:58:27 följande:
    Nej, det är att ta i. Däremot gav jag en gubbe en örfil en gång därför att han gick fram till mig och tog mig på brösten. Han måste ha varit sjuk på något vis. Örfilen kom av sig själv, jag hann inte tänka, ingenting. Jag blev så chockad av hela grejen.
    Nej men kära nån, det ska du ju ta som en komplimang. Du måste ha sänt ut signaler och gett mannen en invit, förstår du inte att det är ditt fel? Om man ska följa M C's resonemang då.
  • Pix Ladin
    idiblon yes skrev 2010-03-27 21:30:15 följande:
    Nej men kära nån, det ska du ju ta som en komplimang. Du måste ha sänt ut signaler och gett mannen en invit, förstår du inte att det är ditt fel? Om man ska följa M C's resonemang då.
    Säger hon så?
  • SimplyTheBest
    Pix Ladin skrev 2010-03-27 21:32:20 följande:
    Säger hon så?
    Nej det gör hon inte.

Hade reagerat precis som du gjorde om något hade klämt mig på brösten bara rakt av. Eller börjar leta sig in under tröjan, ner innanför jeansen osvosv.
    Om det inte passar - fuck off.
  • idiblon yes
    Pix Ladin skrev 2010-03-27 21:32:20 följande:
    Säger hon så?
    Nja, jag vet inte. Det kan låta så. Jag har ingen jävla aning om vad hon egentligen säger, större tvetydighet får man leta efter.
  • Årsta

herregud har det gått 11 trådar sedan starten, vad mycket vi har druckit. skulle nog behöva en återställare för igår.

Svar på tråden Nu är jag full 11