• JuliaåRonjasmammis

Nu är jag full 11

Oj, så tiden flyger iväg! Dags för en ny tråd för alla livsnjutare som gärna tar sig ett glas då och då utan dåligt samvete.

Hjärtligt välkomna, skål på er!{#lang_emotions_cheers}

Mina åsikter är alldeles gratis!
  • Svar på tråden Nu är jag full 11
  • Ord blind
    Årsta skrev 2010-03-28 08:41:09 följande:
    herregud har det gått 11 trådar sedan starten, vad mycket vi har druckit. skulle nog behöva en återställare för igår.
    Skål på dig!
    ?Fakta? är ofta inte en absolut sanning utan ett mer eller mindre välgrundat tyckande av personer med varierad tyngd.
  • M C
    Pix Ladin skrev 2010-03-27 20:58:27 följande:
    Nej, det är att ta i.Däremot gav jag en gubbe en örfil en gång därför att han gick fram till mig och tog mig på brösten. Han måste ha varit sjuk på något vis. Örfilen kom av sig själv, jag hann inte tänka, ingenting. Jag blev så chockad av hela grejen.
    Pervon finns det här och där, en del fattar inte sociala koder.
    Bara för att du inte vet betyder inte att ingen vet. Stultorum infinitus est numerus.
  • M C
    Pix Ladin skrev 2010-03-27 21:32:20 följande:
    Säger hon så?
    Nej för fan, verkligen inte.
    idiblon yes skrev 2010-03-27 21:30:15 följande:
    Nej men kära nån, det ska du ju ta som en komplimang. Du måste ha sänt ut signaler och gett mannen en invit, förstår du inte att det är ditt fel? Om man ska följa M C's resonemang då.
    *suck*
    Bara för att du inte vet betyder inte att ingen vet. Stultorum infinitus est numerus.
  • idiblon yes
    M C skrev 2010-03-28 11:03:04 följande:
    *suck*
    Suck på dig själv du.
  • Vårkänslor

Bästa dagen på veckan idag =D

• Pallas

Nu har jag fått mitt glas vin och ska lägga mig. Har haft en underbar dag med barnen hemma, imorgon ska jag jobba igen. Det ska bli kul!

• Hercule
    Pallas skrev 2010-03-29 22:04:30 följande:
    Nu har jag fått mitt glas vin och ska lägga mig. Har haft en underbar dag med barnen hemma, imorgon ska jag jobba igen. Det ska bli kul!
    Så du trivs på nya jobbet?
    Från vissa är en förolämpning den bästa komplimang man kan få!
  • JuliaåRonjasmammis
    Pallas skrev 2010-03-29 22:04:30 följande:
    Härligt! Kul att du verkar trivas!
    Mina åsikter är alldeles gratis!
Svar på tråden Nu är jag full 11